Zákazník a informace

07. dubna 2003, 00:00 - Připravil Zdeněk Kubín, kubin@profit.cz
07. dubna 2003, 00:00

Inspirace z I. republikyJak zacházíte se zákazníkem, který se přišel do obchodu " pouze informovat"? Často k vám zavítá zákazník, který se přišel na něco "pouze informovat". Již toto slovo působí často na prodavače jako sprcha. Zákazníka prostě odkáže na nejblíže stojícího učně s lakonickou poznámku: "Ten pán by se chtěl na něco podívat!

Inspirace z I. republiky

Jak zacházíte se zákazníkem, který se přišel do obchodu “ pouze informovat“? Často k vám zavítá zákazník, který se přišel na něco „pouze informovat“. Již toto slovo působí často na prodavače jako sprcha. Zákazníka prostě odkáže na nejblíže stojícího učně s lakonickou poznámku: „Ten pán by se chtěl na něco podívat!“ Nezapomínejte, že právě tito zákazníci zaslouží si zvláštní péče. Chcete-li být opravdovými prodavači, naskýtá se vám právě zde nejlepší příležitost ukázat svoji pohotovost a prodejní vyspělost. Jestliže zákazník přijde do obchodu, aby se podíval a informoval o nějakém zboží, znamená to, že toto zboží pravděpodobně potřebuje. Využijte proto této příležitosti. Máte před sebou nedůvěřivého zákazníka, který ještě vaše zboží nezná a přišel do vašeho obchodu s úmyslem nechat si zadní dvířka otevřena, aby nevyhovující zboží nemusil koupit. Snažte se odstranit jeho nedůvěru nevtíravým, upřímným způsobem. Nepodceňujte žádného takového návštěvníka vašeho obchodu. Užasnete, jak často se z něho stane skutečný zákazník. Stane-li se, že zájemce se nerozhodl ke koupi, doprovoďte ho s několika vlídnými slovy až ke dveřím obchodu a teprve tam se mu poroučejte. Této příležitosti hleďte využít, abyste přesvědčili návštěvníka vašeho obchodu o výhodách, plynoucích z nákupu u vás. Nerozhodl-li se pro koupi dnes, není vyloučeno, že přijde znovu zítra.

Podle časopisu Průkopník, 1936, Zlín

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít