Zákaznická centra: je čas začít pracovat

29. září 2003, 00:00 - Přílohu Speciál připravili ZDENĚK KUBÍN, JAKUB TUREK
29. září 2003, 00:00

Výsledky celosvětového průzkumu mezi spotřebiteli ukazují na špatné služby telefonních operátorů v tak zvaných call centrech. Průzkum nechala udělat letos v létě firma Genesys Telecommunications Laboratories, která patří do koncernu Alcatel. Průzkum mezi 2367 dotázanými zákazníky potvrdil, že zákazníci vnímají kontaktní centrum jako tvář společnosti.

Více než polovina z nich uvedla, že ukončila obchodní vztah kvůli negativní zkušenosti při komunikaci s call centrem, 85 % mělo aspoň jednu negativní zkušenost s operátory. Naopak 76 % spotřebitelů je přesvědčeno, že by nakoupilo od firmy na základě pozitivní zkušenosti s kontaktním centrem, a 80 % dotázaných prohlásilo, že operátoři oddělení služeb zákazníkům mají podstatný či velký vliv na jejich vnímání společnosti. „Tento průzkum by měl být vnímán jako signál začít něco dělat,“ řekl k nepříliš radostným výsledkům průzkumu ředitel Genesys Ad Nederlof. „Frustrovaní zákazníci mají přímý dopad na zisky, podíl na trhu a reputaci společnosti.“

Mohlo by vás zajímat

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

Hry pro příležitostné hráče