Zákaznická centra: je čas začít pracovat

29. září 2003, 00:00 - Přílohu Speciál připravili ZDENĚK KUBÍN, JAKUB TUREK
29. září 2003, 00:00

Výsledky celosvětového průzkumu mezi spotřebiteli ukazují na špatné služby telefonních operátorů v tak zvaných call centrech. Průzkum nechala udělat letos v létě firma Genesys Telecommunications Laboratories, která patří do koncernu Alcatel. Průzkum mezi 2367 dotázanými zákazníky potvrdil, že zákazníci vnímají kontaktní centrum jako tvář společnosti.

Více než polovina z nich uvedla, že ukončila obchodní vztah kvůli negativní zkušenosti při komunikaci s call centrem, 85 % mělo aspoň jednu negativní zkušenost s operátory. Naopak 76 % spotřebitelů je přesvědčeno, že by nakoupilo od firmy na základě pozitivní zkušenosti s kontaktním centrem, a 80 % dotázaných prohlásilo, že operátoři oddělení služeb zákazníkům mají podstatný či velký vliv na jejich vnímání společnosti. „Tento průzkum by měl být vnímán jako signál začít něco dělat,“ řekl k nepříliš radostným výsledkům průzkumu ředitel Genesys Ad Nederlof. „Frustrovaní zákazníci mají přímý dopad na zisky, podíl na trhu a reputaci společnosti.“

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít