Zákazníci si stěžují na obchodníky

21. března 2005, 00:00 - TOMÁŠ STINGL
21. března 2005, 00:00

Čeští spotřebitelé stále nejsou spokojeni se službami obchodníků a roste počet stížností, se kterými se lidé obracejí na Sdružení obrany spotřebitelů či Českou obchodní inspekci (ČOI). Ta loni dostala 5130 stížností, což bylo o 1230 podání více než v roce 2003.

„Spotřebitelé si stěžují zejména na postup prodávajících při reklamacích obuvi, mobilních telefonů, různých řemeslnických prací, textilních výrobků a různých druhů elektrospotřebičů, v posledním roce také počítačů, příslušenství, komponentů a softwaru,“ řekla mluvčí ČOI Miloslava Fléglová.

Dobře obchodníci nedopadli v letošní anketě Sdružení obrany spotřebitelů, která byla zaměřena na chování prodávajících během vánočních nákupů a povánočních slev. Nedostatečnou známkou obchodníky ohodnotilo rekordních 44,6 procenta respondentů, zatímco loni jich bylo 35 procent.

(viz rozhovor na str. 18)

Mohlo by vás zajímat

Finance
Macron ve stopách Babiše
Velký dovolenkový speciál: jak nejlépe používat platební kartu na dovolené
Finance.cz nově najdete v aplikaci Tapito
Čeká naši společnost revoluční změna díky technologii blockchain?
Šéf mi čte e-maily. Je to v pořádku?
Auta
BMW X3 třetí generace je lehčí, rychlejší a nabídne klíč s…
Jaguar opět rozšířil nabídku motorů pro XE, XF a F-Pace. Nový dvoulitr 30t má 300 koní
Tradiční londýnská taxi dostanou elektrický pohon. Premiéra proběhne v Goodwoodu
Proč má být Kia Stinger tak dobrá? Protože na Nürbrugringu odjela desítky tisíc kilometrů
Test na pondělí: Porsche Macan 2.0T
Technologie
Další hardwarové chyby procesorů. AMD má problém v Ryzenu, Intel u Skylake a Kaby Lake
Facebook hledá v Hollywoodu originální skriptované pořady. „Vysílat“ by mohl brzy
Více Linuxu ve Windows Storu. Microsoft pro testování uvolnil dvě edice SUSE
Hvězdou YouTubu beze slov. Tyhle kanály vás budou bavit, i když se v nich nemluví
Tamron představil pořádné tele. První objektiv pro zrcadlovky s 22× zoomem
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít