Zákazníci si stěžují na obchodníky

21. března 2005, 00:00 - TOMÁŠ STINGL
21. března 2005, 00:00

Čeští spotřebitelé stále nejsou spokojeni se službami obchodníků a roste počet stížností, se kterými se lidé obracejí na Sdružení obrany spotřebitelů či Českou obchodní inspekci (ČOI). Ta loni dostala 5130 stížností, což bylo o 1230 podání více než v roce 2003.

„Spotřebitelé si stěžují zejména na postup prodávajících při reklamacích obuvi, mobilních telefonů, různých řemeslnických prací, textilních výrobků a různých druhů elektrospotřebičů, v posledním roce také počítačů, příslušenství, komponentů a softwaru,“ řekla mluvčí ČOI Miloslava Fléglová.

Dobře obchodníci nedopadli v letošní anketě Sdružení obrany spotřebitelů, která byla zaměřena na chování prodávajících během vánočních nákupů a povánočních slev. Nedostatečnou známkou obchodníky ohodnotilo rekordních 44,6 procenta respondentů, zatímco loni jich bylo 35 procent.

(viz rozhovor na str. 18)

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče