Zákazníci si stěžují na obchodníky

21. března 2005, 00:00 - TOMÁŠ STINGL
21. března 2005, 00:00

Čeští spotřebitelé stále nejsou spokojeni se službami obchodníků a roste počet stížností, se kterými se lidé obracejí na Sdružení obrany spotřebitelů či Českou obchodní inspekci (ČOI). Ta loni dostala 5130 stížností, což bylo o 1230 podání více než v roce 2003.

„Spotřebitelé si stěžují zejména na postup prodávajících při reklamacích obuvi, mobilních telefonů, různých řemeslnických prací, textilních výrobků a různých druhů elektrospotřebičů, v posledním roce také počítačů, příslušenství, komponentů a softwaru,“ řekla mluvčí ČOI Miloslava Fléglová.

Dobře obchodníci nedopadli v letošní anketě Sdružení obrany spotřebitelů, která byla zaměřena na chování prodávajících během vánočních nákupů a povánočních slev. Nedostatečnou známkou obchodníky ohodnotilo rekordních 44,6 procenta respondentů, zatímco loni jich bylo 35 procent.

(viz rozhovor na str. 18)

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít