Zákaz předjíždění byl nesmysl

02. května 2006, 00:00 - (eha)
02. května 2006, 00:00

Tak řidiči kamionů po těžkém boji svých šéfů se státem opět získali právo předjíždět na dálnici. I když mě nákladní auta jako osobního motoristu štvou, rozhodnutí je dobré. Protože v celé kauze se řešilo dávno vyřešené. Před stejným problémem stála v osmdesátých letech už německá vláda.

Glosy

Na základě složitých modelů se zjistilo, že by zákaz ucpal pravé pruhy dálnic. Osobním autům by zbyla jen levá část vozovky, takže i rychlé mercedesy a bavoráky by se táhly od Severního moře po Alpy za jedním trabantem. Eliminoval by se celý vlastní smysl dálnic - volnost rychlého pohybu.

Řešení situace, jak už tehdy zjistili v Bonnu, je jen rozšíření dálnic. Kdo někdy jel kolem Mnichova, ten pochopí. Auta se tam cpou ve třech nebo čtyřech pruzích a stejně to nestačí. Kdyby tam byly pruhy dva a v pravém jen nákladní auta, systém by zkolaboval.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Nová občanka rychle a bez problémů
Kdy máte v práci nárok na placené volno?
Volby 2017: vše, co potřebujete vědět
Jak se rychle a snadno zorientovat v německých volbách
Co se v roce 2018 změní se zvýšením zdravotního pojištění pro OBZP?
Auta
Vyberte nejlepší auta roku 2018 a vyhrajte ceny za 300 000…
Socialistická auta, která byla (aspoň v něčem) lepší než ta „západní“
Land Rover míří také na silnice. Road Rover bude luxusní elektromobil
Test: Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G160 AWD
Retro: Lada Niva, Škoda Trekka a další socialistické off-roady
Technologie
Opera se dotýká virtuální reality. Přehraje 360° video v Oculus Riftu a dalších zařízeních
Pirátství prodejům neubližuje, ukazuje studie EU, kterou neměl nikdo vidět
Paměti DDR5 by se mohly objevovat už od roku 2019. Takt až 6,4 GHz, VRM na modulech?
Takhle bude vypadat retro ThinkPad. Lenovo jej nabídne k 25. výročí
Nové ZenFony 4 pro evropský trh jsou tu. Přinášíme podrobné srovnání
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít