Zacíleno na gaye

21. září 2007, 17:19 - Petra Pelantová
21. září 2007, 17:19

Komerční banka

Komerční banka (KB) odstartovala novou reklamní kampaň s názvem Odhalení. Jednou z tištěných verzí je plakát zobrazující dva gaye propagující Konto G2, což je typ účtu s kontokorentem až do výše dvaceti tisíc korun a možností vytvořit si vlastní vzhled platební karty. Banka rovněž označuje plakát s homosexuálním párem logem „Život bez cenzury“. Odborníci hodnotí reklamu pozitivně a tvrdí, že jde o prolomení bariér. Inzerce zobrazující homosexuální pár, který propaguje nějaký produkt, se totiž v Česku na rozdíl od zahraničí téměř nevyskytuje.
„Cílem kampaně je nejen zvýšení podílu na trhu v klíčových segmentech zmíněných bankovních produktů, ale také rozšíření klientské základny,“ uvedla mluvčí KB Romana Ondrůšková s tím, že tento koncept komunikace je zaměřen na klíčové finanční produkty, jimiž jsou hypoteční a spotřebitelské úvěry, dále úvěry pro podnikatele a platební karty. Strategie je prý postavena na personifikaci produktů - tedy přiřazení lidské tváře každému produktu.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče