Zacíleno na gaye

21. září 2007, 17:19 - Petra Pelantová
21. září 2007, 17:19

Komerční banka

Komerční banka (KB) odstartovala novou reklamní kampaň s názvem Odhalení. Jednou z tištěných verzí je plakát zobrazující dva gaye propagující Konto G2, což je typ účtu s kontokorentem až do výše dvaceti tisíc korun a možností vytvořit si vlastní vzhled platební karty. Banka rovněž označuje plakát s homosexuálním párem logem „Život bez cenzury“. Odborníci hodnotí reklamu pozitivně a tvrdí, že jde o prolomení bariér. Inzerce zobrazující homosexuální pár, který propaguje nějaký produkt, se totiž v Česku na rozdíl od zahraničí téměř nevyskytuje.
„Cílem kampaně je nejen zvýšení podílu na trhu v klíčových segmentech zmíněných bankovních produktů, ale také rozšíření klientské základny,“ uvedla mluvčí KB Romana Ondrůšková s tím, že tento koncept komunikace je zaměřen na klíčové finanční produkty, jimiž jsou hypoteční a spotřebitelské úvěry, dále úvěry pro podnikatele a platební karty. Strategie je prý postavena na personifikaci produktů - tedy přiřazení lidské tváře každému produktu.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít