Zacíleno na gaye

21. září 2007, 17:19 - Petra Pelantová
21. září 2007, 17:19

Komerční banka

Komerční banka (KB) odstartovala novou reklamní kampaň s názvem Odhalení. Jednou z tištěných verzí je plakát zobrazující dva gaye propagující Konto G2, což je typ účtu s kontokorentem až do výše dvaceti tisíc korun a možností vytvořit si vlastní vzhled platební karty. Banka rovněž označuje plakát s homosexuálním párem logem „Život bez cenzury“. Odborníci hodnotí reklamu pozitivně a tvrdí, že jde o prolomení bariér. Inzerce zobrazující homosexuální pár, který propaguje nějaký produkt, se totiž v Česku na rozdíl od zahraničí téměř nevyskytuje.
„Cílem kampaně je nejen zvýšení podílu na trhu v klíčových segmentech zmíněných bankovních produktů, ale také rozšíření klientské základny,“ uvedla mluvčí KB Romana Ondrůšková s tím, že tento koncept komunikace je zaměřen na klíčové finanční produkty, jimiž jsou hypoteční a spotřebitelské úvěry, dále úvěry pro podnikatele a platební karty. Strategie je prý postavena na personifikaci produktů - tedy přiřazení lidské tváře každému produktu.

Mohlo by vás zajímat

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

Hry pro příležitostné hráče