Začala rekonstrukce železnice do Polska

10. září 2007, 00:00 - admin
10. září 2007, 00:00

Na Orlickoústecku začala rekonstrukce železnice z Letohradu do polského Miedzylesie. Je to poslední úsek vedoucí z Balkánu do polských přístavů na Baltu, po kterém nemohou jezdit lokomotivy na elektrický pohon. Jako první se zmodernizuje a elektrifikuje trať z Lichkova na státní hranici a do Dolní Lipky.

Do poloviny roku 2009 by měla být elektrifikována a zmodernizována celá trať z Letohradu na hranici s Polskem. „Modernizace trati má stát 1,54 miliardy korun. Bude se na ní podílet státní rozpočet a peníze Evropské unie,“ uvedl Luboš Tomášek ze společnosti Viamont, která trať rekonstruuje.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
3x z poradny: vytýkací dopis, jak čerpat dovolenou, daň z příjmu
Státní dluh USA, Činy, Ruska a dalších zemí. Kolik dluží domácnosti a firmy?
O prázdninách projedete méně. Benzín i nafta pořád zlevňují
Zákaz kožešinových farem ročně ušetří život více jak 20 000 zvířat, ale senátoři ho nechtěli schválit
Hypotéky 2017: Regulace má za důsledek unifikaci hypoték
Auta
10 nejrizikovějších ojetin, kterým je lepší se zdaleka…
Audi, BMW a Mercedes upraví software milionům starších dieselů. Kvůli emisím
Nástupce Bugatti Chiron bude muset přejít na elektřinu. Bez ní by už nezrychlil
Test motocyklu BMW S 1000 XR: Superbike na chůdách
Kvíz na pátek: Poznáte značku a model auta podle obrázku?
Technologie
Cnews FM: Přenos čísla do 10 dnů a dva noví operátoři [podcast]
Při instalaci nových hlavních verzí Windows 10 se zkrátí doba, kdy zařízení nelze používat
Alza to s elektromobily myslí vážně. Přidává další modely, nabídne levnější vozy i dodávky
AdwCleaner 7.0 odhalí více breberek a skenuje rychleji
Projekt otevřeného ne-x86 počítače žije. Talos II bude ještě letos, s IBM Power9 a za míň
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít