Zabodovaly Škoda, T-Mobile a Vodafone

10. dubna 2007, 00:00 - Tomáš Johánek
10. dubna 2007, 00:00

Nejlepší firemní prezentaci měly v loňském roce společnosti Škoda Auto, T-Mobile a Vodafone. V soutěži Zlatý středník si odnesly po dvou oceněních, dalších 21 firem získalo některou z dalších prvních, druhých a třetích cen v celkem devíti kategoriích. Do soutěže se letos přihlásily firmy s 165 publikacemi, což je o 13 více než loni.

Nejlepší firemní prezentaci měly v loňském roce společnosti Škoda Auto, T-Mobile a Vodafone. V soutěži Zlatý středník si odnesly po dvou oceněních, dalších 21 firem získalo některou z dalších prvních, druhých a třetích cen v celkem devíti kategoriích.

Do soutěže se letos přihlásily firmy s 165 publikacemi, což je o 13 více než loni. Dvě první ceny získal mobilní operátor Vodafone, a to – stejně jako loni – za nejlepší časopis určený pro zákazníky a letos i za svou výroční zprávu. Škoda Auto letos obhájila vítězství v kategorii interních novin a měla i druhý nejlepší firemní katalog. T-Mobile měl nejlepší on-line prezentaci a získal i jedno třetí místo v kategorii interní časopis.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče