Za reklamu méně

07. ledna 2011, 12:10 - redakce
07. ledna 2011, 12:10

Česká televize

Příjmy České televize z reklamy mají letos klesnout meziročně o devět procent na 480 milionů korun. Odhad ČT zohledňuje pokles výnosu z reklam v důsledku ekonomické recese v minulých letech a počítá se stagnací reklamních výdajů v roce 2011. Česká televize musí podle zákona převádět z výnosu reklamy 12,5 milionu korun měsíčně Státnímu fondu pro podporu a rozvoj české kinematografie, což ročně činí 150 milionů Kč. Tato částka je mandatorním výdajem, zůstává tak beze změny i při předpokládaném poklesu příjmů z reklam.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít