Za luxusem do hotelů

11. června 2010, 19:13 - Kateřina Menzelová
11. června 2010, 19:13

Rest and Shop

V hotelech a restauracích Marriott, Crowne Plaza, BestWestern, Grand Hotel Pupp, Kings Court a dalších je k dispozici služba Rest and Shop. Ta ročně propojí odhadem 2,2 milionu zákazníků s produkty luxusních značek, například Montblanc, Gucci, Versace a Prada. Česká republika je prvním státem v Evropě, kde byla služba spuštěna. Do sítě by dle odhadů mělo být zapojeno deset až patnáct procent luxusních hotelů a restaurací.
Rest and Shop umožní zakoupit značkové výrobky přímo v partnerských zařízeních. „Předpokládáme, že služba pomůže zvýšit obrat hotelů a restaurací až o 20 procent. Není přitom závislá na nových investicích partnerů,“ vysvětluje Alexandr Herda, viceprezident pro Evropu společnosti Rest and Shop. Obdobnou službu bude investor – americká holdingová firma S.W.G. – zavádět i na dalších kontinentech. Základní jmění S.W.G. činí 21 milionů dolarů. Partnery Rest and Shop jsou v Česku Asociace hotelů a restaurací České republiky a Americká obchodní komora.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče