Z katalogu nakupují přes 34 procenta Čechů

31. května 2004, 00:00 - (čtk)
31. května 2004, 00:00

Obrat katalogových zásilkových obchodů se vloni zvýšil z více než 8 miliard na zhruba 8,8 miliardy korun. Informoval o tom výkonný ředitel Asociace direkt marketingu a zásilkového obchodu Tomáš Hájek. N ejvíce Češi z katalogu kupují dámské oblečení. Za ním následují knihy, hudební nosiče, zboží pro domácnost a pánské oblečení.

Služeb zásilkového obchodu loni podle výzkumu společnosti GfK Praha využívala přes 34 procenta dotázaných Čechů. Častějším zákazníkem jsou ženy, případně osoby s vyššími příjmy a nejméně středoškolským vzděláním.

Mohlo by vás zajímat

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

Hry pro příležitostné hráče