Z katalogu nakupují přes 34 procenta Čechů

31. května 2004, 00:00 - (čtk)
31. května 2004, 00:00

Obrat katalogových zásilkových obchodů se vloni zvýšil z více než 8 miliard na zhruba 8,8 miliardy korun. Informoval o tom výkonný ředitel Asociace direkt marketingu a zásilkového obchodu Tomáš Hájek. N ejvíce Češi z katalogu kupují dámské oblečení. Za ním následují knihy, hudební nosiče, zboží pro domácnost a pánské oblečení.

Služeb zásilkového obchodu loni podle výzkumu společnosti GfK Praha využívala přes 34 procenta dotázaných Čechů. Častějším zákazníkem jsou ženy, případně osoby s vyššími příjmy a nejméně středoškolským vzděláním.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

Hry pro příležitostné hráče