Z českých značek se nejvíc cení Škoda

11. prosince 2006, 00:00 - Tomáš Johánek
11. prosince 2006, 00:00

Za nejúspěšnější tradiční české obchodní značky současnosti považují manažeři v Česku automobily Škoda, limonádu Kofola, pivo Pilsner Urquell, obuv Baťa a pivo Budweiser Budvar. Z dřívějších českých značek si svůj návrat na trh zaslouží nejen Tatra a Jawa, ale také obuv Botas, žvýkačky Pedro nebo francovka Alpa.

Vyplývá to z průzkumu mezi zástupci zhruba 250 velkých českých společností, který v listopadu uskutečnila komunikační agentura Mather.

„Neúspěch některých značek se povětšinou přičítá neblahému českému neduhu - neumíme je náležitě prodat. Potvrzuje to i tento průzkum, ve kterém většina respondentů jako rozhodující faktor pro úspěch značky uvedla dobrý marketing,“ sdělil ve studii manažer Mather Communications Ondřej Obluk.

Mohlo by vás zajímat

Finance
6 tipů, jak co nejlevněji vyměnit peníze v zahraničí na dovolené
Kde všude můžete v Česku prohlásit: „Zaplatím to bitcoinem“
ČNB reguluje výši hypoték. Kolik mohou banky půjčovat v zahraničí?
Vyřizování dětského pasu nenechávejte na poslední chvíli. Rychlopas se prodraží.
Praktický návod: jak začít s bitcoinem – výběr vhodné peněženky
Auta
Prohlédli jsme si nový Opel Grandland X. Jak prostorný je…
Škoda vyrobila už šest milionů Octavií
Na prodej je krásná Škoda 130 RS. Její cena vás ale pravděpodobně nepotěší
Kia Optima Sportswagon Plug-in Hybrid jezdí za 1,4 litru na 100 km
Škoda Citigo má i po faceliftu pořád co nabídnout (první jízdní dojmy)
Technologie
Facebook ovládá celý svět. Má již 2 miliardy uživatelů
Tip: Jak skrýt ikonu Windows Defenderu v oznamovací oblasti? [Windows 10]
Ve Windows Storu se objevil neoficiální, ale funkcemi nabitý klient pro Google Play Music
Objevily se těžní verze Radeonů Polaris. Na trh se vrací RX 470, někdy i s výstupy
Den D přišel. Evropská komise udělila Googlu rekordní pokutu 2,42 miliardy eur
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít