Z českých značek se nejvíc cení Škoda

11. prosince 2006, 00:00 - Tomáš Johánek
11. prosince 2006, 00:00

Za nejúspěšnější tradiční české obchodní značky současnosti považují manažeři v Česku automobily Škoda, limonádu Kofola, pivo Pilsner Urquell, obuv Baťa a pivo Budweiser Budvar. Z dřívějších českých značek si svůj návrat na trh zaslouží nejen Tatra a Jawa, ale také obuv Botas, žvýkačky Pedro nebo francovka Alpa.

Vyplývá to z průzkumu mezi zástupci zhruba 250 velkých českých společností, který v listopadu uskutečnila komunikační agentura Mather.

„Neúspěch některých značek se povětšinou přičítá neblahému českému neduhu - neumíme je náležitě prodat. Potvrzuje to i tento průzkum, ve kterém většina respondentů jako rozhodující faktor pro úspěch značky uvedla dobrý marketing,“ sdělil ve studii manažer Mather Communications Ondřej Obluk.

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče