Z českých dálnic zmizí billboardy

Zina Plchová 09. srpna 2010, 02:00
09. srpna 2010, 02:00

Necelá tisícovka billboardů, které stojí v blízkosti dálnic, by měla zmizet do pěti let. Část z nich budou firmy demontovat už na konci tohoto roku, kdy firmě News Outdoor končí smlouvy.

Autor: Jakub Stadler

Povolení na všechny ostatní vyprší v roce 2012. Ředitelství silnic a dálnic eviduje oficiálně asi 500 billboardů. Další stovky jsou postaveny načerno. Reklamní poutače u cest kritizují dopravní experti, podle nichž odvádějí pozornost řidičů a mohou se stát nebezpečnou překážkou i v případě, že auto vyjede ze silnice. Policie sice neeviduje přímo střety s billboardy, ty jsou ale zařazeny do kategorie srážek s pevnou překážkou. Podobných nehod se jen loni stalo zhruba 5 tisíc a zemřelo při nich 24 lidí.

Musíte si přečíst

Zákaz burek a nikábů: většina Němců je pro

Německý tisk: Merkelová si Čechy nezískala

Obchod mezi Ruskem a Slovenskem by se mohl obnovit,…

Příběh firmy Conseq: od prošlapaného lina k miliardám

Zůstaňte v Praze! Průvodce víkendovou metropolí #17

Startup pomůže se žalobami. Prý má ušlechtilé cíle

Michal Horáček: Jen já a lidi
Michal Horáček, známý textař a možný prezidentský kandidát, v pořadu Euro TV slibuje, že se v kampani obejde bez politických stran i sponzorů. Agituje za pragmatický vztah k Číně, ale zároveň zůstává zastáncem EU. Islám je podle něj s českým prostředím nekompatibilní.
Zhlédnout další videa