Menu Zavřít

YouTube dál ztrácí inzerenty kvůli obavám z kontroverzních videí

23. 3. 2017
Autor: Profimedia.cz

Internetový portál pro sdílení videí YouTube dál ztrácí inzerenty kvůli obavám, že jejich reklamy budou spojovány s kontroverzními videi. Přerušení inzerce na YouTube dnes oznámila americká farmaceutická společnost Johnson & Johnson, ve středu stejný krok ohlásili američtí telekomunikační operátoři Verizon a AT&T.

Od inzerce na YouTube se již dříve odvrátila řada známých britských značek, například maloobchodní řetězec Marks & Spencer. Portál se stal terčem kritiky kvůli zobrazování reklam u videí s homofobní či antisemitskou tematikou.

Internetový gigant Google, který je majitelem portálu YouTube, se tento týden za praktiky při zobrazování reklamy omluvil a slíbil změny. „Rád bych se omluvil našim partnerům a zadavatelům reklamy, kterých se mohlo dotknout, že jejich inzerce se objevila u kontroverzního obsahu,“ řekl šéf evropské divize podniku Matt Brittin.

BRAND24

Portál YouTube je klíčovým motorem růstu společnosti Google. Příjmy Googlu z reklamy na YouTube podle výzkumné společnosti eMarketer v loňském roce dosáhly 5,58 miliardy dolarů (zhruba 140 miliard Kč), napsala agentura Reuters.


O technologiích čtěte více:

Intel kupuje za 15 miliard dolarů izraelskou firmu Mobileye

Apple pozná obličeje. Koupil izraelskou firmu RealFace

Uber stahuje zbraň na úředníky


  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).