Young Lions Media do Dánska

23. června 2010, 14:31 - bry
23. června 2010, 14:31

Český tým z agentury Carat se na první tři místa neprobojoval.

Dvoučlenné týmy mladých kreativců do 28 let měly za úkol během 24 hodin vytvořit mediální strategii pro oslavu 21. září jako Dne míru. Vítězný tým z Dánska připravil jakýsi den otevřených dveří, který má symbolizovat touhu po míru. Jako stříbrný se umístil tým ze Švédska, bronz získali zástupci USA.

České soutěžící Alena Záklasníková a Zuzana Zápotocká porotu pod vedením Alana Cohena, CEO severoaerické OMD, zaujaly facebookovou peticí, na vítězství ale jejich nápad nakonec nestačil. Český tým složený ze zástupců McCann Erickson Pavla Flégla a Jaroslava Kratochvíly ještě může zabodovat v kategorii Cyber, v kategorii Film soutěží mladí Slováci.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče