Young Lions Media do Dánska

23. června 2010, 14:31 - bry
23. června 2010, 14:31

Český tým z agentury Carat se na první tři místa neprobojoval.

Dvoučlenné týmy mladých kreativců do 28 let měly za úkol během 24 hodin vytvořit mediální strategii pro oslavu 21. září jako Dne míru. Vítězný tým z Dánska připravil jakýsi den otevřených dveří, který má symbolizovat touhu po míru. Jako stříbrný se umístil tým ze Švédska, bronz získali zástupci USA.

České soutěžící Alena Záklasníková a Zuzana Zápotocká porotu pod vedením Alana Cohena, CEO severoaerické OMD, zaujaly facebookovou peticí, na vítězství ale jejich nápad nakonec nestačil. Český tým složený ze zástupců McCann Erickson Pavla Flégla a Jaroslava Kratochvíly ještě může zabodovat v kategorii Cyber, v kategorii Film soutěží mladí Slováci.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít