Menu Zavřít

Vznikl nový autobusový dopravce: společnost BusLine a.s.

4. 10. 2010
Autor: profit

Zasvěcení vědí, že se jedná o nástupnickou organizaci ČSAD Semily, a.s. a ČSAD Jablonec nad Nisou. Představenstva všech zúčastněných společností vypracovala projekt, jehož cílem je snížení provozních nákladů obou společností, zlepšení dopravní obslužnosti regionů a zejména zvýšení komfortu cestujících v autobusové dopravě.

Autor: BusLine

Tento svůj záměr zakladatelé firmy BusLine a.s. dokazují novou součástí loga: sloganem „Comfort in Time“, který tento primární cíl jednoznačně vyjadřuje. Složitý legislativní proces již byl zahájen, valné hromady zúčastněných společností projekt představenstev schválily. Projekt byl uložen do Sbírky listin obchodního rejstříku vedené pro každou ze zúčastněných společností.

CONTENT24

Motorem celé operace je současný vrcholový management ČSAD Semily, a.s. Na konci září 2010 na Autodromu v České Lípě představil pracovníkům společnosti a významným obchodním partnerům nové logo BusLine. „Nové logo navazuje svou barevností i použitými fonty a grafickým prvkem jelena na stávající logo ČSAD Semily, pokračuje v tradici kvalitních služeb dynamicky se rozvíjející společnosti. Naše nové logo ve spojení s novým sloganem Comfort in Time doplněné dynamickou křivkou spolehlivě vyjadřuje naši firemní filosofii a kulturu,“ říká generální ředitel Ing. Tomáš Roubiček.

Po dokončení legislativního procesu, jehož finále je očekáváno dne 13. prosince tohoto roku, vznikne nový autobusový dopravce, který pod obchodním názvem BusLine a.s. bude provozovat více jak 400 autobusů, bude zaměstnávat více jak 800 lidí s očekávanými tržbami cca 1 miliardy korun v nadcházejícím roce 2011. Převážná část aktivit nově vzniklé společnosti bude nadále v regionech České republiky se zvýšenou pozorností na severní, východní a střední Čechy. Společnost BusLine a.s. bude nadále provozovat městskou autobusovou dopravu, linkovou meziměstskou a zájezdovou autobusovou dopravu.

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).