Vyšší tržby

22. ledna 2009, 14:51 - Táňa Králová
22. ledna 2009, 14:51

Podravka-Lagris

Loňské tržby potravinářské firmy Podravka-Lagris dosáhly 905 milionů korun, což je meziroční zvýšení o pět procent. „Navzdory světové potravinové krizi jsme měli rekordní prodeje, které nám dávají dobré výchozí podmínky pro ambiciózní plán na letošní rok,“ uvedl generální ředitel Pavel Pichler. Na tržbách se kromě klíčových tuzemských prodejů značkových výrobků Podravka a Lagris podílely obchod se zemědělskými komoditami, výroba privátních značek pro obchodní řetězce či úspěšně se rozvíjející export produktů značky Lagris do zemí střední a východní Evropy. Největší podíl na tržbách měla tradičně kořenící směs Podravka z portfolia chorvatské mateřské firmy. Tahounem růstu byly i produkty značky Lagris, zejména rýže. Její celkový prodej meziročně stoupl o 12 procent, v druhém pololetí zaznamenaly vzestup také luštěniny.

BOX/GRAF
Výsledky Podravka-Lagris Tržby firmy (v milionech korun)
2008*2007*2006
905*860*838
Pramen: Firma, obchodní rejstřík

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče