Vyšší prodej

29. ledna 2009, 16:46 - ČTK
29. ledna 2009, 16:46

Fruko-Schulz

Likérka Fruko-Schulz loni meziročně zvýšila prodej téměř o třináct procent na 5,75 milionu litrů lihovin. Téměř polovina produkce připadla na nejprodávanější značku Tuzemák. „Objemově to je jeden z našich nejúspěšnějších roků. Pomohl nám k tomu nejen vstup do dalších obchodních řetězců a výroba privátních značek lihovin, ale i inovace výrobků a rostoucí export,“ vysvětlil ředitel společnosti Josef Nejedlý. Vývoz Fruka se loni zvýšil o 46 procent na více než 660 000 litrů. Firma nápoje dodává do dvou desítek zemí včetně Austrálie, Číny nebo Tchaj-wanu. „Podle uzavřených smluv soudíme, že letošní rok by se produkce neměla snižovat,“ doplnil Nejedlý.

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče