Vyšší prodej

29. ledna 2009, 16:46 - ČTK
29. ledna 2009, 16:46

Fruko-Schulz

Likérka Fruko-Schulz loni meziročně zvýšila prodej téměř o třináct procent na 5,75 milionu litrů lihovin. Téměř polovina produkce připadla na nejprodávanější značku Tuzemák. „Objemově to je jeden z našich nejúspěšnějších roků. Pomohl nám k tomu nejen vstup do dalších obchodních řetězců a výroba privátních značek lihovin, ale i inovace výrobků a rostoucí export,“ vysvětlil ředitel společnosti Josef Nejedlý. Vývoz Fruka se loni zvýšil o 46 procent na více než 660 000 litrů. Firma nápoje dodává do dvou desítek zemí včetně Austrálie, Číny nebo Tchaj-wanu. „Podle uzavřených smluv soudíme, že letošní rok by se produkce neměla snižovat,“ doplnil Nejedlý.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče