Vyšší prodej

29. ledna 2009, 16:46 - ČTK
29. ledna 2009, 16:46

Fruko-Schulz

Likérka Fruko-Schulz loni meziročně zvýšila prodej téměř o třináct procent na 5,75 milionu litrů lihovin. Téměř polovina produkce připadla na nejprodávanější značku Tuzemák. „Objemově to je jeden z našich nejúspěšnějších roků. Pomohl nám k tomu nejen vstup do dalších obchodních řetězců a výroba privátních značek lihovin, ale i inovace výrobků a rostoucí export,“ vysvětlil ředitel společnosti Josef Nejedlý. Vývoz Fruka se loni zvýšil o 46 procent na více než 660 000 litrů. Firma nápoje dodává do dvou desítek zemí včetně Austrálie, Číny nebo Tchaj-wanu. „Podle uzavřených smluv soudíme, že letošní rok by se produkce neměla snižovat,“ doplnil Nejedlý.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít