Výrobci luxusních značek cílí na Čínu

18. května 2009, 00:00 - Jan Němec
18. května 2009, 00:00

Výrobci luxusního zboží se kvůli hospodářské krizi poohlížejí po čínském trhu. Zajímají je bohatí Číňané, kteří i během ekonomické krize utrácejí za zvučné značky vysoké částky.

Pro návrháře i prodejce luxusního zboží se tak Čína stává příslibem odbytu v situaci, kdy poptávka v jiných zemích klesá. Za luxusní zboží Číňané utratí za rok kolem osmi miliard dolarů, což představuje jen tři procenta světového trhu. Zákazníci čínských luxusních obchodů jsou přitom nebývale mladí. Mnozí z nich jsou podnikatelé či patří do rostoucí třídy profesionálů. Své obchody na čínském trhu nyní otevírají například Salvatore Ferragamo a Gucci. Na čínské expanzi pracuje i francouzská společnost Domaines Barons de Rothschild, producent vína Chateau Lafite.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče