Výrobci luxusních značek cílí na Čínu

18. května 2009, 00:00 - Jan Němec
18. května 2009, 00:00

Výrobci luxusního zboží se kvůli hospodářské krizi poohlížejí po čínském trhu. Zajímají je bohatí Číňané, kteří i během ekonomické krize utrácejí za zvučné značky vysoké částky.

Pro návrháře i prodejce luxusního zboží se tak Čína stává příslibem odbytu v situaci, kdy poptávka v jiných zemích klesá. Za luxusní zboží Číňané utratí za rok kolem osmi miliard dolarů, což představuje jen tři procenta světového trhu. Zákazníci čínských luxusních obchodů jsou přitom nebývale mladí. Mnozí z nich jsou podnikatelé či patří do rostoucí třídy profesionálů. Své obchody na čínském trhu nyní otevírají například Salvatore Ferragamo a Gucci. Na čínské expanzi pracuje i francouzská společnost Domaines Barons de Rothschild, producent vína Chateau Lafite.

Mohlo by vás zajímat

Finance
Praktický návod: jak začít s bitcoinem – výběr vhodné peněženky
EU: Jak vysoké je zdanění práce u podprůměrných mezd?
Macron ve stopách Babiše
Velký dovolenkový speciál: jak nejlépe používat platební kartu na dovolené
Finance.cz nově najdete v aplikaci Tapito
Auta
Kia Optima Sportswagon Plug-in Hybrid jezdí za 1,4 litru na…
Škoda Citigo má i po faceliftu pořád co nabídnout (první jízdní dojmy)
Seat Arona je přizvednutá Ibiza. Má být levnější než Juke
BMW X3 třetí generace je lehčí, rychlejší a nabídne klíč s displejem jako BMW řady 7
Jaguar opět rozšířil nabídku motorů pro XE, XF a F-Pace. Nový dvoulitr 30t má 300 koní
Technologie
Nová generace karet GeForce bude založená na evoluci Pascalu. Volta a HBM2 jen v HPC?
Harry Potter slaví 20. výročí. Google vás provede slavnými lokacemi světa čar a kouzel
Nintendo už zase recykluje. Uvede novou verzi konzole SNES s 21 hrami
Úspěch jako hrom. Na oběžné dráze je první česká nanodružice
Další hardwarové chyby procesorů. AMD má problém v Ryzenu, Intel u Skylake a Kaby Lake
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít