Menu Zavřít

Vypere a pobaví

10. 12. 2007
Autor: Euro.cz

Reklamy na čisticí prostředky vůbec nemusí být nudné. A to i přesto, že ve většině z nich slaboduchá žena nadšeně radí, v čem si máme vyprat nebo čím se nejlépe myje záchodová mísa.

Co s tím sklem?

Neviditelné sklenice na vás budou čekat uvnitř myčky, pokud budete používat doporučené mycí tablety. Prostě s křišťálovou čistotou bez nejmenších šmouh se blýskla agentura MARK BBDO.

Nic pro barvoslepé

Ariel Color dokáže zachovat barvy vašeho oblečení pořád stejně zářivé. Barvy budou svítit a vy v čistém oblečení také. Pestrou mozaiku do citylightu v šedivé ulici sestavila agentura Saatchi&Saatchi Varšava.

Pořádná pranice Pokud vaše oblečení vypadá, jako byste právě vylezli z kanálu, hoďte ho do pračky značky Videocon. Ta se dokáže poprat s každou špínou a ze souboje vyjít vítězně. Alespoň podle bombajské pobočky agentury Ogilvy & Mather.

Stačí jen kapka… I ta vám údajně vodu krásně napění a vy umyjete mnohem a mnohem více nádobí. V Praze stejně jako v Malajsii. Pokud to není nějaká mediální bublina JWT Singapur.

BRAND24

Špína to tu nepřežije

Sójoví chlapíci na vašem oblečení nemají šanci. Převálcuje je totiž legie dobře organizovaných mikročističů Tide Ultra. Vítězné tažení po světových festivalech s touto kampaní absolvuje Saatchi&Saatchi New York.

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).