Vypere a pobaví

10. prosince 2007, 00:00 - Pavel Sobek
10. prosince 2007, 00:00

Reklamy na čisticí prostředky vůbec nemusí být nudné. A to i přesto, že ve většině z nich slaboduchá žena nadšeně radí, v čem si máme vyprat nebo čím se nejlépe myje záchodová mísa.

Co s tím sklem?

Neviditelné sklenice na vás budou čekat uvnitř myčky, pokud budete používat doporučené mycí tablety. Prostě s křišťálovou čistotou bez nejmenších šmouh se blýskla agentura MARK BBDO.

Nic pro barvoslepé

Ariel Color dokáže zachovat barvy vašeho oblečení pořád stejně zářivé. Barvy budou svítit a vy v čistém oblečení také. Pestrou mozaiku do citylightu v šedivé ulici sestavila agentura Saatchi&Saatchi Varšava.

Pořádná pranice Pokud vaše oblečení vypadá, jako byste právě vylezli z kanálu, hoďte ho do pračky značky Videocon. Ta se dokáže poprat s každou špínou a ze souboje vyjít vítězně. Alespoň podle bombajské pobočky agentury Ogilvy & Mather.

Stačí jen kapka… I ta vám údajně vodu krásně napění a vy umyjete mnohem a mnohem více nádobí. V Praze stejně jako v Malajsii. Pokud to není nějaká mediální bublina JWT Singapur.

Špína to tu nepřežije

Sójoví chlapíci na vašem oblečení nemají šanci. Převálcuje je totiž legie dobře organizovaných mikročističů Tide Ultra. Vítězné tažení po světových festivalech s touto kampaní absolvuje Saatchi&Saatchi New York.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

Hry pro příležitostné hráče