Výhodná cena rozhoduje

22. května 2009, 13:11 - mgr. Rita Kindlerová
22. května 2009, 13:11

Nákupy přes internet mgr.

Z průzkumu českého internetového nákupního centra Obchodní-dům.cz vyplývá, že k nejčastějším argumentům pro nákup na internetu patří výhodné ceny a komfortní a rychlé dodání zboží až do domu. Nejaktivněji přitom na internetu nakupuje generace třicátníků. Do průzkumu se v prvním čtvrtletí 2009 zapojilo 11 432 respondentů z řad zákazníků internetového obchodu Obchodní-dům.cz, přičemž podíl mužů a žen se téměř shoduje s poměrem českých uživatelů internetu – muži proti ženám byli v převaze 54 : 46.
Dále se ukázalo, že na internetu nakupují zákazníci všech věkových skupin a nejčastěji jde o osoby v pracovním poměru (69 procent), zákazníci z řad živnostníků, důchodců či matek na rodičovské dovolené tvoří sedm až osm procent. Na internetu utratí 47 procent zákazníků více než deset tisíc korun ročně.

Koláč…

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče