Výhodná cena rozhoduje

22. května 2009, 13:11 - mgr. Rita Kindlerová
22. května 2009, 13:11

Nákupy přes internet mgr.

Z průzkumu českého internetového nákupního centra Obchodní-dům.cz vyplývá, že k nejčastějším argumentům pro nákup na internetu patří výhodné ceny a komfortní a rychlé dodání zboží až do domu. Nejaktivněji přitom na internetu nakupuje generace třicátníků. Do průzkumu se v prvním čtvrtletí 2009 zapojilo 11 432 respondentů z řad zákazníků internetového obchodu Obchodní-dům.cz, přičemž podíl mužů a žen se téměř shoduje s poměrem českých uživatelů internetu – muži proti ženám byli v převaze 54 : 46.
Dále se ukázalo, že na internetu nakupují zákazníci všech věkových skupin a nejčastěji jde o osoby v pracovním poměru (69 procent), zákazníci z řad živnostníků, důchodců či matek na rodičovské dovolené tvoří sedm až osm procent. Na internetu utratí 47 procent zákazníků více než deset tisíc korun ročně.

Koláč…

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče