Výhodná cena rozhoduje

22. května 2009, 13:11 - mgr. Rita Kindlerová
22. května 2009, 13:11

Nákupy přes internet mgr.

Z průzkumu českého internetového nákupního centra Obchodní-dům.cz vyplývá, že k nejčastějším argumentům pro nákup na internetu patří výhodné ceny a komfortní a rychlé dodání zboží až do domu. Nejaktivněji přitom na internetu nakupuje generace třicátníků. Do průzkumu se v prvním čtvrtletí 2009 zapojilo 11 432 respondentů z řad zákazníků internetového obchodu Obchodní-dům.cz, přičemž podíl mužů a žen se téměř shoduje s poměrem českých uživatelů internetu – muži proti ženám byli v převaze 54 : 46.
Dále se ukázalo, že na internetu nakupují zákazníci všech věkových skupin a nejčastěji jde o osoby v pracovním poměru (69 procent), zákazníci z řad živnostníků, důchodců či matek na rodičovské dovolené tvoří sedm až osm procent. Na internetu utratí 47 procent zákazníků více než deset tisíc korun ročně.

Koláč…

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

Hry pro příležitostné hráče