Vyhlášeny kategorie Press, Cyber a Design

24. června 2010, 18:16 - bry
24. června 2010, 18:16

České práce se nedostaly ani do užší nominace.

Kategorii Press vévodila Grand Prix pro kampaň brazilského Magazine, využívající celebrity tipu Bona, Eminema nebo Britney Spears, autorem byla agentura ALMAPBBDO. V online kategorii Cyber získala Grand Prix švédská DDB Stockholm s kampaní pro Volkswagen. Designovou Grand Prix si odnesla belgická kampaň Toyoty od Happiness Brussels.

Kompletní výsledky festivalových kategorií najdete v tištěné Strategii. Výsledky kategorií Film, Film Craft (produkce) a Titanium & Integrated budou vyhlášeny v sobotu večer, do kategorie Film se už nominovala kampaň Mark BBDO pro český paralympijský tým.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít