Vyhlášeny kategorie Press, Cyber a Design

24. června 2010, 18:16 - bry
24. června 2010, 18:16

České práce se nedostaly ani do užší nominace.

Kategorii Press vévodila Grand Prix pro kampaň brazilského Magazine, využívající celebrity tipu Bona, Eminema nebo Britney Spears, autorem byla agentura ALMAPBBDO. V online kategorii Cyber získala Grand Prix švédská DDB Stockholm s kampaní pro Volkswagen. Designovou Grand Prix si odnesla belgická kampaň Toyoty od Happiness Brussels.

Kompletní výsledky festivalových kategorií najdete v tištěné Strategii. Výsledky kategorií Film, Film Craft (produkce) a Titanium & Integrated budou vyhlášeny v sobotu večer, do kategorie Film se už nominovala kampaň Mark BBDO pro český paralympijský tým.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče