Vydavatelství Stanford a.s. představí 4. května 2009 týdeník PROFIT ve zcela nové podobě.

23. dubna 2009, 00:00 - Adéla Pitts
23. dubna 2009, 00:00

Týdeník PROFIT mění v květnu svou tvář. Jeho vnější podoba bude modernější, výraznější a pritažlivější. Po obsahové stránce bude PROFIT změněn jen částecně.Týdeník zůstává i nadále časopisem pro podnikatele, majitele menších a středních firem, ale bude se více věnovat příbehům úspešných byznysmenů, jejich společenskému životu a stylu.

Cílem nového layoutu týdeníku PROFIT je zvýšit atraktivitu časopisu jak pro současné, tak pro nové čtenáře. Rozšířením obsahové části o některé nové rubriky chceme prinášet více podnikatelských příběhu z reálného života. PROFIT bude časopisem o podnikatelském úspěchu skutečných osobností.

Dalšími novinkami budou reportáže z regionu, anketa k aktuálním tématům a stylová dvoustrana o nových technologiích. Představíme současnou knižní produkci určenou podnikatelům a ekonomům. Chceme se v celém časopise více věnovat regionálním tématum.

S novou grafikou ale neopouštíme dosavadní filozofii týdeníku, který je už devatenáct let viditelným zastáncem podnikatelů na českém trhu. Žádný jiný ekonomický časopis v Česku se nemůže pochlubit tak dlouhou tradicí a tak jasnou cílovou skupinou čtenářu jako PROFIT.

Celá změna layoutu bude podpořena hlavně masivní direkt marketingovou kampaní cílenou do všech regionu České republiky. PROFIT i nadále úzce spolupracuje se sdruženími a asociacemi, sdružujícími podnikatele a byznysmeny, jako je Hospodářská komora ČR, Svaz měst a obcí ČR a nově i Asociací malých a středních podniků a Svaz průmyslu a dopravy ČR.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít