Výdaje na reklamu klesnou o sedm procent

24. dubna 2009, 00:00 - Petr Bayer
24. dubna 2009, 00:00

Celosvětové výdaje na reklamu v letošním roce kvůli ekonomickým problémům klesnou o 6,9 procenta na 453 miliard dolarů (zhruba devět bilionů Kč).

Předpověděla to mediální společnost ZenithOptimedia.Dodala, že nárůst by měly zaznamenat pouze výdaje na internetovoureklamu. Nejvýraznější regionální pokles podle prognózy vykáže střednía východní Evropa.

Výdaje na televizní reklamu letos podle prognózy klesnou o 5,5 procenta, a výdaje na novinovoureklamu dokonce o 12 procent. Výdaje na reklamu na internetu by se všakměly zvýšit o 8,6 procenta.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít