Výdaje na reklamu klesnou o sedm procent

24. dubna 2009, 00:00 - Petr Bayer
24. dubna 2009, 00:00

Celosvětové výdaje na reklamu v letošním roce kvůli ekonomickým problémům klesnou o 6,9 procenta na 453 miliard dolarů (zhruba devět bilionů Kč).

Předpověděla to mediální společnost ZenithOptimedia.Dodala, že nárůst by měly zaznamenat pouze výdaje na internetovoureklamu. Nejvýraznější regionální pokles podle prognózy vykáže střednía východní Evropa.

Výdaje na televizní reklamu letos podle prognózy klesnou o 5,5 procenta, a výdaje na novinovoureklamu dokonce o 12 procent. Výdaje na reklamu na internetu by se všakměly zvýšit o 8,6 procenta.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít