Výdaje na reklamu klesnou o sedm procent

24. dubna 2009, 00:00 - Petr Bayer
24. dubna 2009, 00:00

Celosvětové výdaje na reklamu v letošním roce kvůli ekonomickým problémům klesnou o 6,9 procenta na 453 miliard dolarů (zhruba devět bilionů Kč).

Předpověděla to mediální společnost ZenithOptimedia.Dodala, že nárůst by měly zaznamenat pouze výdaje na internetovoureklamu. Nejvýraznější regionální pokles podle prognózy vykáže střednía východní Evropa.

Výdaje na televizní reklamu letos podle prognózy klesnou o 5,5 procenta, a výdaje na novinovoureklamu dokonce o 12 procent. Výdaje na reklamu na internetu by se všakměly zvýšit o 8,6 procenta.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče