Výdaje na reklamu klesnou o sedm procent

24. dubna 2009, 00:00 - Petr Bayer
24. dubna 2009, 00:00

Celosvětové výdaje na reklamu v letošním roce kvůli ekonomickým problémům klesnou o 6,9 procenta na 453 miliard dolarů (zhruba devět bilionů Kč).

Předpověděla to mediální společnost ZenithOptimedia.Dodala, že nárůst by měly zaznamenat pouze výdaje na internetovoureklamu. Nejvýraznější regionální pokles podle prognózy vykáže střednía východní Evropa.

Výdaje na televizní reklamu letos podle prognózy klesnou o 5,5 procenta, a výdaje na novinovoureklamu dokonce o 12 procent. Výdaje na reklamu na internetu by se všakměly zvýšit o 8,6 procenta.

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče