Výdaje na internetovou reklamu vzrostly o třetinu

02. září 2010, 04:26 - bay, ČTK
02. září 2010, 04:26

Výdaje na internetovou reklamu stouply v druhém čtvrtletí meziročně o 34 procent na 1,16 miliardy korun. V červenci byly meziročně vyšší téměř o čvrtinu, když dosáhly bezmála 280 milionů Kč.

Autor: Jakub Stadler

Za celý loňský rok podle Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) dosáhly ceníkové výdaje na internetovou reklamu 3,6 miliardy korun. Podle výkonné ředitelky SPIR Kateřiny Hrubešové je ale skutečná částka výrazně nižší o slevy, které si zadavatelé inzerce se servery dohodli.

Nejvíce v červenci utržil Seznam, přes 106 milionů Kč. Následoval Centrum Holdings s 47,5 milionu Kč, Mafra bezmála se 40 miliony korun, Mladá fronta s deseti miliony Kč a společnost CET 21získala 9,4 milionu korun. Zadavatelé nejvíce inzerovali rychloobrátkové zboží, kde za reklamu utratili 38,3 milionu Kč, dále finanční produkty za 23 milionů Kč a výdaje cestovních kanceláří dosáhly 22,2 milionu korun.

Mohlo by vás zajímat

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

Hry pro příležitostné hráče