Výdaje na internetovou reklamu loni stouply

09. června 2008, 00:00 - Přemysl Houžvička
09. června 2008, 00:00

O 40 procent na 11 miliard eur (274,4 miliardy korun) se v loňském roce zvýšily výdaje na reklamu na internetu v Evropě.

Vyplývá to ze zprávy společnosti Interactive Advertising Bureau, která potvrdila, že internet na rozdíl od tištěné reklamy láká stále více inzerentů.

„Zatímco někteří analytici odhadují, že na reklamu v tradičních médiích může mít dopad ekonomický pokles, průzkum ukázal, že internetová reklama bude i nadále pokračovat ve vysokém růstu,“ uvedla společnost ve zprávě. Nejvíce za internetovou reklamu utrácejí firmy z oblasti zábavy a volného času, telekomunikací, finančnictví a pojišťovnictví.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít