Výdaje na internetovou reklamu loni stouply

09. června 2008, 00:00 - Přemysl Houžvička
09. června 2008, 00:00

O 40 procent na 11 miliard eur (274,4 miliardy korun) se v loňském roce zvýšily výdaje na reklamu na internetu v Evropě.

Vyplývá to ze zprávy společnosti Interactive Advertising Bureau, která potvrdila, že internet na rozdíl od tištěné reklamy láká stále více inzerentů.

„Zatímco někteří analytici odhadují, že na reklamu v tradičních médiích může mít dopad ekonomický pokles, průzkum ukázal, že internetová reklama bude i nadále pokračovat ve vysokém růstu,“ uvedla společnost ve zprávě. Nejvíce za internetovou reklamu utrácejí firmy z oblasti zábavy a volného času, telekomunikací, finančnictví a pojišťovnictví.

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče