Menu Zavřít

Vychází magazín týdeníku Profit ČESKÝ EXPORT

20. 3. 2010
Autor: profit

Vydavatelství Stanford a.s. představuje nový ekonomický měsíčník magazín týdeníku Profit ČESKÝ EXPORT, který poprvé vychází 22. února 2010. Jedná se o specializovaný časopis, který je zaměřen na problematiku zahraničního obchodu a především pak na obchodní příležitosti českého vývozu na zahraniční trhy.

Vychází magazín týdeníku Profit ČESKÝ EXPORT

„Cílem magazín týdeníku Profit ČESKÝ EXPORT je poskytovat praktické rady a informace pro vstup českých firem na zahraniční trhy a také pro jejich úspěšné fungování na těchto trzích.“ uvádí Erich Handl, ředitel vydavatelství Stanford.

Magazín týdeníku Profit ČESKÝ EXPORT vychází z poznatků a zkušeností konkrétních podnikatelů – úspěšných a zkušených vývozců a zástupců státních institucí, organizací, které podporují vývoz. Nový měsíčník dále nabízí analýzy i ekonomické rozbory a statistiky, zajímavé rozhovory s podnikateli a s představiteli proexportních organizací. Titul vychází ve spolupráci s Ministerstvem průmyslu a obchodu a České agentury na podporu obchodu CzechTrade, dále využívá cenné informace Svazu průmyslu a obchodu, Hospodářské komory a dalších subjektů spjatých s českým exportem.

„Magazín týdeníku Profit ČESKÝ EXPORT by měl být univerzálním průvodcem pro byznysmeny. Naší vizí je, že pokud pojede český podnikatel obchodovat například do Číny, vezme si s sebou příslušné vydání časopisu a nejde v něm všechny potřebné informace. Jaké jsou kulturní odlišnosti při obchodním jednání, jaké jsou momentálně v Číně k mání zakázky nebo co přinesl nový investiční zákon,“ doplňuje vedoucí redaktor magazínu týdeníku Profit ČESKÝ EXPORT Tomáš Stingl.

Magazín týdeníku Profit ČESKÝ EXPORT je speciálním suplementem týdeníku Profit. Měsíčník bude mít brzy také internetovou podobu na adrese www.ceskyexport.cz.

Struktura magazínu týdeníku Profit ČESKÝ EXPORT

  • Hlavní téma – konkrétní stát či teritorium, základní informace, rozhovor s představitelem MPO, agentury CzechTrade či jiným odborníkem na toto teritorium.
  • Druhé téma – například obchodní překážky, změny v legislativě, oblasti volného obchodu, financování a pojištění exportu.
  • Stálé rubriky - Design pro export, Solvit, Specializované výstavy a veletrhy, Obchodní a proexportní politika, Informace CzechTrade, Odborné semináře a exportní konference.
  • Nepravidelné rubriky - reportáž, názory, anketa, výstupy z kulatých stolů, apod.

Pro rok 2010 budou následující hlavní témata:

22. února 2010 (uzávěrka 16. 2. 2010) Irák

29. března 2010 (uzávěrka 19. 3. 2010) Kanada

26. dubna 2010 (uzávěrka 16. 4. 2010) Německo a Rakousko

31. května 2010 (uzávěrka 21. 5. 2010) Turecko

28. června 2010 (uzávěrka 18. 6. 2010) Vietnam

30. srpna 2010 (uzávěrka 20. 8. 2010) Čína

27. září 2010 (uzávěrka 17. 9. 2010) Rusko

25. října 2010 (uzávěrka 15. 10. 2010) USA

BRAND24

29. listopadu 2010 (uzávěrka 19. 11. 2010) Kazachstán

20. prosince 2010 (uzávěrka 10. 12. 2010) Polsko

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).