Všímejte si vícečlenných rodin

24. března 2003, 00:00 - Zdeněk Kubín, kubin@profit.cz
24. března 2003, 00:00

InspiracePři získávání zákazníků přehlíží se téměř úplně zákazníci a spotřebitelé, mající vícečlenné rodiny. V žádném výkladě, v žádném obchodě nebo oznámení v novinách apod. není vidět snahu obchodníků po získání těchto zákazníků. A přitom představují ohromné množství spotřebitelů na celou řadu let!

Inspirace

Při získávání zákazníků přehlíží se téměř úplně zákazníci a spotřebitelé, mající vícečlenné rodiny. V žádném výkladě, v žádném obchodě nebo oznámení v novinách apod. není vidět snahu obchodníků po získání těchto zákazníků. A přitom představují ohromné množství spotřebitelů na celou řadu let! Jsou to zákazníci, kteří potřebují všechno: nábytek, prádlo, oděvy, životní potřeby atd. S dorůstajícími dětmi stoupá stále jejich potřeba. Proč je tedy nezískávat, nepřizpůsobit se jejich zvláštním požadavkům a přáním? Většina obchodníků si počíná tak, jak kdyby byli na světě muž, žena a dítě! Čestnou výjimku tvoří snad jen některé propagační dopisy na značkové zboží a životní potřeby. Nepočínají si obchodníci nábytkem, jako by nábytek kupovali pouze novomanželé? Anebo konfekční závody (i vysloveně dětské) jako kdyby v každé rodině bylo k oblečení jen jedno dítě? Kde je nabídka obchodníků na tisíce věcí, jež jsou dříve nebo později potřebný v každé mnohočlenné rodině? Nestojí snad obchodníci o tyto zákazníky? Anebo si říkají, že je zbytečné získávat je zvlášť, když musí kupovat stejně? Bojí se obchodníci, že by z toho měli malý prospěch, kdyby těmto rodinám věnovali ještě zvláštní nabídku? Získáním takové rodiny přibudou obchodníkovi rázem tři, čtyři i více zákazníků najednou. Kromě toho jsou tito zákazníci stálými, i když někdy skromnými, zákazníky. Nestěhují se tak často jako lidé svobodní a bezdětní, poněvadž jejich děti navštěvují školy, pak z různých existenčních ohledů na rodinu apod. Z těchto důvodů bývají to většinou spolehliví zákazníci. Může tedy být pro obchodníka nevýhodné získávat vedle obvyklého „moderního muže“ a „elegantní dámy“ také „rodinu“?

Podle časopisu Průkopník, 1936, Zlín

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Návod: 4 a více kroků, jak založit svůj vlastní stát
Potřebuje Fed skutečně snižovat svoji bilanci?
Porovnání cen másla v roce 1985 a 2017. Proč stojí máslo 50 Kč?
Adopce vs. pěstounská péče: svěří vám úřady dítě do péče?
Proč je v Česku drahé volání?
Auta
Tento Mercedes třídy E nevypadá na to, že by měl víc koní…
Revoluce? Už dnes si můžete objednat auto na solární pohon. Stojí 400 tisíc a ujede 30 km
Range Rover Velar nadchne už svým vzhledem. Ale tím to nekončí [první dojmy a velká galerie]
Španělský sourozenec Škody Kodiaq se bude jmenovat Donosti, Aran nebo Teide
Reálná spotřeba Bugatti Chiron? Není tak strašná, jak by se mohlo zdát
Technologie
Asus Lyra: Wi-Fi bez kompromisů (uživatelská recenze)
Cnews FM: S historicky prvním hostem o Firefoxu a Mozille [podcast]
Kompletní parametry Skylake-X s 12 až 18 jádry jsou venku. Takty mají překvapivě vysoko
LibreOffice 5.4 vyšel ke stažení. Generuje menší dokumenty a kvalitnější PDF
Na podzim skončí podpora Windows 10 v1511. Toto vydání už skoro nikdo nepoužívá
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít