Všímejte si vícečlenných rodin!

08. prosince 2003, 00:00 - admin
08. prosince 2003, 00:00

Při získávání zákazníků přehlíží se téměř úplně zákazníci a spotřebitelé, mající vícečlenné rodiny. A přitom představují ohromné množství spotřebitelů na celou řadu let! Jsou to zákazníci, kteří potřebují všechno: nábytek, prádlo, oděvy, životní potřeby atd.

INSPIRACE Z I. REPUBLIKY

Při získávání zákazníků přehlíží se téměř úplně zákazníci a spotřebitelé, mající vícečlenné rodiny. A přitom představují ohromné množství spotřebitelů na celou řadu let! Jsou to zákazníci, kteří potřebují všechno: nábytek, prádlo, oděvy, životní potřeby atd. S dorůstajícími dětmi stoupá stále jejich potřeba. Většina obchodníků si počíná tak, jako kdyby byli na světě muž, žena a dítě! Čestnou výjimku tvoří snad jen některé propagační dopisy na značkové zboží a životní potřeby. Nepočínají si obchodníci nábytkem, jakoby nábytek kupovali pouze novomanželé? Anebo konfekční závody (i vysloveně dětské) jako kdyby v každé rodině bylo k oblečení jen jedno dítě? Kde je nabídka obchodníků na tisíce věcí, jež jsou dříve nebo později potřebné v každé mnohočlenné rodině? Nestojí snad obchodníci o tyto zákazníky? Anebo si říkají, že je zbytečné získávat je zvlášť, když musí kupovat stejně? Získáním takové rodiny přibudou obchodníkovi rázem tři, čtyři i více zákazníků najednou. Kromě toho jsou tito zákazníci stálými, i když někdy skromnými zákazníky. Nestěhují se tak často jako lidé svobodní a bezdětní, poněvadž jejich děti navštěvují školy, pak z různých existenčních ohledů na rodinu apod. Z těchto důvodů bývají to většinou spolehliví zákazníci. Může tedy býti pro obchodníka nevýhodné získávati vedle obvyklého „moderního muže“ a „elegantní dámy“ také „rodinu“?

Podle časopisu Průkopník, 1936, Zlín

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít