Volný představil novou strategii

13. března 2009, 00:00 - Renata Lichtenegerová
13. března 2009, 00:00

Společnost Volný, která poskytuje připojení k internetu, hlasové a datové služby, plánuje rozšíření i na mobilní trh. Zástupci firmy to uvedli na setkání s novináři v pražském hotelu Yasmin.

Autor: Fleishnam - Hillard

Představili také novou značku Volný business, která je určena firemním zákazníkům. Na setkání také poprvé vystoupil nový management firmy, například předseda představenstva Aleš Zeman (druhý zleva) či obchodní a marketingový ředitel Martin Dvořák (druhý zprava). Značka Volný je na českém trhu od roku 1995. Firma patří do skupiny Dial Telecom.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče