Vodafone rozdá 7 miliard volných SMS a MMS

01. listopadu 2010, 17:00 - Zina Plchová
01. listopadu 2010, 17:00

Od akce si firma slibuje to, že by mohla získat až statisíce nových zákazníků.

Foto: Vodafone

Každý vlastník SIM v České republice může o letošních Vánocích ze svého čísla odeslat zdarma 500 MMS nebo SMS do všech GSM sítí. Tento dárek pro vánoční kampaň připravil Vodafone. Operátor chce zároveň posílit pozici jedničky na trhu v prodeji chytrých telefonů. V kampani výrazně sníží cenu mobilů s dotykovým displejem a přispěje tak k tomu, že si chytrý telefon bude moci pořídit opravdu každý. Uživatelé předplacených služeb dostanou navíc dárek v podobě lákavých odměn za dobití.

Největší ohlas očekává firma od dárku v podobě volných SMS a MMS zpráv. I díky této službě chce získat statisíce nových zákazníků. „Dárkem pro 14 milionů českých SIM karet navazujeme na loňskou úspěšnou kampaň, díky níž se počet MMS v naší síti meziročně zdvojnásobil. Roste i počet SMS odeslaných z počítače přes internet, z celkového počtu už je to každá šestá.“ říká Pavel Kuhn, marketingový manažer pro nefiremní zákazníky Vodafonu. Zákazníci konkurenčních operátorů dosáhnou na dárek Vodafone přes portál www.vodafonepark.cz – SMS a MMS bránu. „Pro všechny máme připraveno celkem sedm miliard zpráv,“ dodává Pavel Kuhn, marketingový manažer pro nefiremní zákazníky Vodafonu.

Vodafone také posílí pozici jedničky v prodejích chytrých telefonů. Z celkového počtu prodaných telefonů tvořily v září 2010 smartphony u Vodafone už 40%. Na začátku roku to přitom bylo pouze 10 %. Zájem zákazníků o chytré telefony a mobilní data Vodafone podpoří i vánoční nabídkou mobilů za výhodné ceny. Třetí skupinou, na kterou firma zaměří svou předvánoční kampaň jsou majitelé předplacených karet, kterým umožní posílat neomezeně SMS nebo volat v síti Vodafone na týden zdarma, podle hodnoty kreditu, který si zákazník dobije.

Do hlavních rolí v mediální kampani si letos Vodafone vybral dvě postavy – umělý a přírodní Smrček. Hlas těmto Smrčkům propůjčil Pavel Liška a Jiří Macháček. V sérii 15 spotů by se měly obě postavy objevovat na TV obrazovkách i v outdoorech až do Vánoc.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče