Vodafone rozdá 7 miliard volných SMS a MMS

01. listopadu 2010, 17:00 - Zina Plchová
01. listopadu 2010, 17:00

Od akce si firma slibuje to, že by mohla získat až statisíce nových zákazníků.

Foto: Vodafone

Každý vlastník SIM v České republice může o letošních Vánocích ze svého čísla odeslat zdarma 500 MMS nebo SMS do všech GSM sítí. Tento dárek pro vánoční kampaň připravil Vodafone. Operátor chce zároveň posílit pozici jedničky na trhu v prodeji chytrých telefonů. V kampani výrazně sníží cenu mobilů s dotykovým displejem a přispěje tak k tomu, že si chytrý telefon bude moci pořídit opravdu každý. Uživatelé předplacených služeb dostanou navíc dárek v podobě lákavých odměn za dobití.

Největší ohlas očekává firma od dárku v podobě volných SMS a MMS zpráv. I díky této službě chce získat statisíce nových zákazníků. „Dárkem pro 14 milionů českých SIM karet navazujeme na loňskou úspěšnou kampaň, díky níž se počet MMS v naší síti meziročně zdvojnásobil. Roste i počet SMS odeslaných z počítače přes internet, z celkového počtu už je to každá šestá.“ říká Pavel Kuhn, marketingový manažer pro nefiremní zákazníky Vodafonu. Zákazníci konkurenčních operátorů dosáhnou na dárek Vodafone přes portál www.vodafonepark.cz – SMS a MMS bránu. „Pro všechny máme připraveno celkem sedm miliard zpráv,“ dodává Pavel Kuhn, marketingový manažer pro nefiremní zákazníky Vodafonu.

Vodafone také posílí pozici jedničky v prodejích chytrých telefonů. Z celkového počtu prodaných telefonů tvořily v září 2010 smartphony u Vodafone už 40%. Na začátku roku to přitom bylo pouze 10 %. Zájem zákazníků o chytré telefony a mobilní data Vodafone podpoří i vánoční nabídkou mobilů za výhodné ceny. Třetí skupinou, na kterou firma zaměří svou předvánoční kampaň jsou majitelé předplacených karet, kterým umožní posílat neomezeně SMS nebo volat v síti Vodafone na týden zdarma, podle hodnoty kreditu, který si zákazník dobije.

Do hlavních rolí v mediální kampani si letos Vodafone vybral dvě postavy – umělý a přírodní Smrček. Hlas těmto Smrčkům propůjčil Pavel Liška a Jiří Macháček. V sérii 15 spotů by se měly obě postavy objevovat na TV obrazovkách i v outdoorech až do Vánoc.

Mohlo by vás zajímat

Finance
Hypotéky 2017: Regulace má za důsledek unifikaci hypoték
OECD: Jak vysoké je maximální zdanění na straně zaměstnance?
Horko v práci? 5 tipů, jak na něj vyzrát
Aplikace na dovolenou: překladače a průvodci
Až pojedete autem k moři: 6 tipů, jak jezdit ekonomicky
Auta
Skupina VW dodala v prvním pololetí zákazníkům přes pět…
Opel Insignia GSi má motor 2.0 T a je o 160 kg lehčí než OPC
Podívejte se na vzácné snímky exkluzivních aut ze sbírky brunejského sultána
Tři generace BMW 5 ve srovnání ojetin: E39 vs. E60 vs. F10
Galerie: Octavia s osmiválcem BMW a jiné škodovky se šílenými motory
Technologie
Spousta „interaktivních seriálů“ za pakatel. Humble Bundle má v akci hry od Telltale
Android se snadno připojí k síťovému disku nebo NASu. Google vydal Samba Client
Výrobci základních desek objevili průlomové chlazení napájecích kaskád. Díky Youtuberům
Senátoři schválili posílení moci zákazníka na úkor operátorů. Teď je to na Zemanovi
Avast bude silnější. Kupuje tvůrce výborných programů CCleaner a Recuva
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít