Vložte do reklamy svou osobnost!

23. června 2003, 00:00 - Zdeněk Kubín
23. června 2003, 00:00

Inspirace z I. republikyK nejcennějším stránkám každého závodu patří jeho individualita. Každý závod, bez ohledu na druh podnikání, může si svou individualitou vybudovati silný a stálý vliv na veřejnost, kterým lze šířiti známost o svých službách a kterým lze utvrzovat důvěru veřejnosti ku podniku a k jeho výrobkům.

Inspirace z I. republiky

K nejcennějším stránkám každého závodu patří jeho individualita. Každý závod, bez ohledu na druh podnikání, může si svou individualitou vybudovati silný a stálý vliv na veřejnost, kterým lze šířiti známost o svých službách a kterým lze utvrzovat důvěru veřejnosti ku podniku a k jeho výrobkům. Vliv individuality závodu projevuje se nejlépe v jeho reklamě. Nejlepším inzerentem není ten obchodník, jenž užívá nejkrásnějších slov nebo jehož insert je nejumělečtěji vypraven. Přehnaný dojem škodí závodu právě tak jako reklamou přechválená hodnota nabízeného zboží. Učiní-li si lidé o závodě příznivý úsudek a musí-li jej po jeho návštěvě podstatně změniti, nezůstanou závodu věrni. Úspěšným může býti jen takový inzerát nebo reklama, jež dovedou co nejpravdivěji a nejpřirozeněji vylíčiti zboží nebo službu závodu. Každá firma má ustavičně hledati způsoby, jak by nejlépe vyjádřila své zásady v působivém inzerátu nebo v jiném druhu reklamy. Obchodník, jenž se naučí takto přemýšleti o své reklamě, pozná brzy, že přemýšlí o svém obchodě více než dříve a že jeho myšlení mu přináší užitek. Nic nepovzbuzuje tak závod k dobrým zásadám, jako přemýšlení o tom, co by veřejnost ráda viděla. Týká se to stejně zboží jako služby, zdvořilosti a ochoty personálu. Obklopte se schopnými a snaživými lidmi. Důvěřujte jim a poskytněte jim příležitost, aby při provádění poctivých obchodních zásad projevili svoji iniciativu.

Podle časopisu Průkopník, 1936, Zlín

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít