Vlasta Dolanská: Oslovíme drobné živnostníky

23. ledna 2006, 00:00 - PETR BÝM
23. ledna 2006, 00:00

Poštovní spořitelna chce s podporou mateřské ČSOB oslovit všechny věkové skupiny. Říká to Vlasta Dolanská, pod jejímž vedením bude spořitelna usilovat o pozici jedničky retailového trhu.

* Bude Poštovní spořitelna nabízet něco podnikatelům, konkrétně těm menším?

Ano, drobní podnikatelé jsou jednou z našich klíčových cílových skupin. V současnosti jim nabízíme všechny standardní produkty, ať už běžné účty, nebo úvěry, ale chceme jim nabízet víc. Ještě v letošním roce připravíme plán, jak intenzivněji oslovovat drobné podnikatele a co atraktivního jim nabídnout.

* PS se chystá na prodej hypoték, podílových fondů a dalších produktů. To přece jenom vyžaduje jiné prostředí než je na poštovních pobočkách. Jak to budete řešit? Nová smlouva s Českou poštou stanoví mimo jiné i větší diverzifikaci našich poštovních přepážek. K dispozici budeme mít například sedmdesát takzvaných „sedících“ přepážek. U těchto přepážek budou klienti v klidu moci řešit i sofistikované produkty, jako právě hypotéky či další úvěry. Další možností jsou naše Finanční centra - těmi máme v současnosti pokryta všechna krajská města. Do konce roku chceme jejich počet zvýšit na 22. * Jaké má PS možnosti ovlivnit vzhled svých „poboček“ na poštách a kvalitu jejich personálu?

Vzhled pošt můžeme ovlivnit jen tak, jak nám to dovolí dohody s Českou poštou. Novinkou v letošním roce bude jiné značení. Klienti budou moci jednoznačně poznat, jakou úroveň služeb a jaké produkty mohou na konkrétní poštovní pobočce žádat. Podle nových podmínek také budeme přímo odpovědní za školení personálu, který budeme také klasifikovat. Ti nejlepší, kteří budou mít nejvyšší atestaci, pak budou pracovat na zmíněných „sedících“ přepážkách.

*** Expanze vyžaduje investice -přitom spolupráce s poštou je uzavřena jen na 12 let. Co když se nepodaří uzavřít novou smlouvu?

Vzhledem k tomu, že nová smlouva platí od 1. ledna letošního roku, jsme se ještě nezabývali jejím dalším prodloužením. Nicméně smlouva je prostě vztahem dvou obchodních partnerů a oběma něco přináší - a já jsem přesvědčena o tom, že pokud smlouvu budeme z obou stran naplňovat, není důvod cokoli měnit.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Najděte si novou práci do září
Plná zaměstnanost v ČR: čím jsme si ji zasloužili?
Obtěžují vás nevyžádané telefonáty? Návod, jak se jim vyhnout
O 20 % víc než loni: ceny bytů opět rostou
Mají Češi na elektromobil? Hyundai hodlá rozšířit dojezd až na 500 kilometrů
Auta
Povinné ručení: Jak na změnu smlouvy a snížení ceny
Galerie: Škoda Karoq se chlubí digitálním přístrojovým štítem. Taková věc tu ale byla už dávno
Nové BMW Z4 slibuje svobodu, ale počkáte si na ni až do jara 2018
Kouzlo bohaté sklizně: Zkusili jsme, jak se řídí moderní kombajn
Jeden Velorex 16/250 se dostal až do Chicaga. Teď je po renovaci a stojí přes 300 tisíc
Technologie
První 120Hz 4K monitor je tu. S nižším rozlišením umí i 480 Hz a vyrábí ho dva nadšenci
Tento týden podcast Cnews FM nebude
Co přinese Intel Coffee Lake do lowendu? Máme parametry Pentií, takt až 3,9 GHz
Povinné ručení: Jak na změnu smlouvy a snížení ceny
Intel už má 15W čtyřjádra pro notebooky v ceníku i s parametry, vydání je blízko
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít