Vlasta Dolanská: Oslovíme drobné živnostníky

23. ledna 2006, 00:00 - PETR BÝM
23. ledna 2006, 00:00

Poštovní spořitelna chce s podporou mateřské ČSOB oslovit všechny věkové skupiny. Říká to Vlasta Dolanská, pod jejímž vedením bude spořitelna usilovat o pozici jedničky retailového trhu.

* Bude Poštovní spořitelna nabízet něco podnikatelům, konkrétně těm menším?

Ano, drobní podnikatelé jsou jednou z našich klíčových cílových skupin. V současnosti jim nabízíme všechny standardní produkty, ať už běžné účty, nebo úvěry, ale chceme jim nabízet víc. Ještě v letošním roce připravíme plán, jak intenzivněji oslovovat drobné podnikatele a co atraktivního jim nabídnout.

* PS se chystá na prodej hypoték, podílových fondů a dalších produktů. To přece jenom vyžaduje jiné prostředí než je na poštovních pobočkách. Jak to budete řešit? Nová smlouva s Českou poštou stanoví mimo jiné i větší diverzifikaci našich poštovních přepážek. K dispozici budeme mít například sedmdesát takzvaných „sedících“ přepážek. U těchto přepážek budou klienti v klidu moci řešit i sofistikované produkty, jako právě hypotéky či další úvěry. Další možností jsou naše Finanční centra - těmi máme v současnosti pokryta všechna krajská města. Do konce roku chceme jejich počet zvýšit na 22. * Jaké má PS možnosti ovlivnit vzhled svých „poboček“ na poštách a kvalitu jejich personálu?

Vzhled pošt můžeme ovlivnit jen tak, jak nám to dovolí dohody s Českou poštou. Novinkou v letošním roce bude jiné značení. Klienti budou moci jednoznačně poznat, jakou úroveň služeb a jaké produkty mohou na konkrétní poštovní pobočce žádat. Podle nových podmínek také budeme přímo odpovědní za školení personálu, který budeme také klasifikovat. Ti nejlepší, kteří budou mít nejvyšší atestaci, pak budou pracovat na zmíněných „sedících“ přepážkách.

*** Expanze vyžaduje investice -přitom spolupráce s poštou je uzavřena jen na 12 let. Co když se nepodaří uzavřít novou smlouvu?

Vzhledem k tomu, že nová smlouva platí od 1. ledna letošního roku, jsme se ještě nezabývali jejím dalším prodloužením. Nicméně smlouva je prostě vztahem dvou obchodních partnerů a oběma něco přináší - a já jsem přesvědčena o tom, že pokud smlouvu budeme z obou stran naplňovat, není důvod cokoli měnit.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít