Vláda podpořila zpřísnění výprodejů

04. dubna 2005, 00:00 - (tj)
04. dubna 2005, 00:00

Po několikerém odkladu vláda minulý týden konečně schválila novelu zákona o regulaci reklamy, která zpřísňuje podmínky výprodejů v obchodech. Podle návrhu ministerstva průmyslu a obchodu budou muset obchodní řetězce například stanovit začátek a konec výprodejů, při plošné reklamě také budou muset mít dostatek zboží na skladě, případně musí být přímo v letáku uvedeno množství zlevněného zboží v jednotlivých prodejnách.

Novela má zabránit případům, kdy se obchodníci pomocí klamavé reklamy na slevy snaží do svých obchodů přilákat co nejvíce zákazníků.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče