Vitar míří na sociální sítě

09. srpna 2010, 02:00 -
09. srpna 2010, 02:00

Zlínská společnost Vitar zahájila relaunch legendárního vitaminového doplňku Energit novými obaly a maskotem.

Propagační kampaň výrobku bude vedle sociálních sítí a virálního marketingu probíhat s využitím Bluetooth komunikace, v místech prodeje a na školách. Vitar využije v kampani Energitu také další možnosti internetu, např. on-line hry a mobilní marketing. „Cílem kampaně je zatraktivnit Energit pro mladší ročníky a přinést jim zážitky spojené se značkou s akcentem na sociální sítě,“ říká Miroslav Sadílek, marketingový ředitel Vitaru.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít