Většina malých a středních firem dává přednost vzhledu webu nad funkčností

25. října 2011, 18:50 - Profit, TZ
25. října 2011, 18:50

 Z průzkumu společnosti Effectix.com vyplývají dvě nejčastější chyby firem při tvorbě webů. Zákazníci upřednostňují vzhled nad funkčností webů a při realizaci nemyslí na následný provoz webové stránky.

Foto: Profimedia.cz

Obecně se však dá říci, že klienti mají větší povědomí o tom, co si kupují a více se ptají, co za své peníze konkrétně získají. Stále jsou však citelné rozdíly mezi Prahou a regiony. V Praze firmy investují větší částky do komplexnějších řešení. Naopak v regionech zákazníci poptávají konkrétní produkty s menší cenou a jsou opatrnější. Proto společnost Effectix.com začala vzdělávat potenciální zákazníky v krajích a realizuje pravidelné semináře o tvorbě webu a úpravách stránek pro vyhledávače (SEO) v regionech po celé ČR. Po sérii přednášek v Praze a v Plzni se v lednu 2012 opět uskuteční semináře v Olomouci a v Bratislavě s názvem „Jak efektivně využít webových stránek k získání nových zákazníků“. 

Jaký je výhled v oblasti tvorby webu a SEO optimalizace pro rok 2012?

„V příštím roce očekávám větší orientaci na jasný výkon. Tedy, zákazníci budou více poptávat produkty s jasně měřitelným výkonem. A to napříč všemi produkty. Například v SEO očekáváme více poptávku po produktech s jasnou garancí, u PPC větší poptávku po produktech, které nejsou definovány počtem kliků, ale skutečným přínosem, u banneru větší poptávku po bannerech s platbou za klik a další,“ říká David Bauckmann, výkonný ředitel společnosti Effectix.com.

Jak na nejčastější chyby zákazníků při tvorbě webů a SEO optimalizaci?

Funkčnosti a přehlednosti webu má být věnována stejná pozornost, jako grafickému designu – upřednostněním vzhledu před funkčností se klient dočká zklamání, protože výsledný web sice vypadá hezky, ale není vhodně funkčně navržený a neplní tedy účel, proč by měl existovat, tedy přivést návštěvníka na web.

Při realizaci nového webu by měli klienti myslet i na následný provoz – zákazníci se svým novým webem často zjistí, že pro dobrou optimalizaci pro vyhledávače se část webu musí předělat nebo upravit. Tím se však výrazně zvýší náklady klienta.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Česko - nová brána japonských investic do EU?
Paradoxy životního pojištění: Češi se bojí úrazů, největším rizikem jsou ale nemoci
8 mýtů o zdravotním pojištění
Kolik stojí dítě v první, druhé a třetí třídě
Ceny nemovitostí rostou a hovoří se i o realitní bublině. Je na čase prodat investiční byt?
Auta
Ken Block opět divočí s Fiestou, tentokrát v terénu
Android 8.0 je tady. Jmenuje se Oreo a řeší jeden hlavní problém
Mazda připravuje čtyřválec se třemi turby, jedno bude elektrické
BMW M5 (G30) oficiálně: Má 600 koní, vypínatelný pohon všech kol a jede 305 km/h
Jak vybrat pneumatiky na auto: Základní otázky a odpovědi
Technologie
Bixby je u nás dřív než Cortana. Samsung v Česku spustil hlasového asistenta
Procesory Coffee Lake pro desktop přijdou na trh v říjnu, signalizuje Intel
Virtuální realita je dostupnější. HTC Vive zlevňuje o 7000 Kč
Otázky a odpovědi: Jak vybrat pneumatiky na auto?
Google prý po dvou letech uvede další vlastní počítač
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít