Většina firem přes krizi neomezila sponzoring

19. července 2010, 13:45 - bay, ČTK
19. července 2010, 13:45

Většina českých společností přes dopady hospodářské recese neomezila letos sponzorství. Tyto aktivity považuje za součást své firemní kultury.

Autor: sxc.hu

Stejně peněz jako v loňském roce dává do sponzoringu sportu a kultury Plzeňský Prazdroj. Jde o desítky miliónů korun, z nichž více než polovina je určena na podporu nejvyšší fotbalové soutěže Gambrinus ligy. Pivovar loni podepsal s fotbalovým svazem smlouvu na dalších šest let. Dále podporuje plzeňský extraligový hokej, žádné omezení v době krize prý nečeká ani sponzorované kulturní aktivity.

Výši sponzorských peněz nemění v posledních letech ani Škoda Auto. K největším podporovaným akcím patří cyklistický závod Tour de France a mistrovství světa v hokeji. V Česku sponzoruje Mezinárodní festival filmů pro děti a mládež ve Zlíně, Národní divadlo v Praze, Českou filharmonii, hokejovou extraligu, Centrum Paraple a projekt Zdravotní klaun. „Celkově se rozpočet na podporu regionu v letošním roce nesnížil. Naopak došlo k mírnému navýšení,“ uvedl mluvčí kolínské automobilky TPCA Radek Kňava. Sponzorství zvýšila i těžební firma OKD. Naopak krácení rozpočtů se dotklo například sponzorských aktivit UniCredit Bank, Veletrhů Brno nebo Budvaru.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít