Věrnostní akce v restauraci

04. dubna 2005, 00:00 - Pavel Hrubec, mediální poradce
04. dubna 2005, 00:00

poradna Nedávno jsme si blízko centra města otevřeli restauraci střední cenové skupiny. Rádi bychom, aby do ní vedle turistů a podobných „náhodných“ hostů chodili ve větší míře i pravidelní strávníci, tedy hlavně lidé z okolních firem (stravenky samozřejmě přijímáme), večer pak také obyvatelé okolních ulic.

poradna

Nedávno jsme si blízko centra města otevřeli restauraci střední cenové skupiny. Rádi bychom, aby do ní vedle turistů a podobných „náhodných“ hostů chodili ve větší míře i pravidelní strávníci, tedy hlavně lidé z okolních firem (stravenky samozřejmě přijímáme), večer pak také obyvatelé okolních ulic. Nevíme, zda dát přednost nějaké mediálně atraktivní soutěži o hodnotné ceny, nebo zda raději zvolit věrnostní systém.

manželé Burianovi Silná propagace v místním rádiu vám může pomoci dát široké skupině posluchačů vědět, že vznikla nová restaurace. Pokud již ale o existenci restaurace vědí a vašim hlavním cílem je získat stálé klienty, doporučuji věrnostní program - například kartičky, jejichž prostřednictvím budou strávníci sbírat body. Po dosažení určitého počtu bodů (= určitý počet zkonzumovaných hlavních jídel nebo útrata v určité výši) získají třeba následující jídlo zdarma, nebo dostanou ke každému druhému jídlu nápoj zdarma a podobně. Mělo by tedy jít spíše o drobnější odměny, které potěší a motivují, ale zároveň vás finančně nezničí. Výhodou takového řešení je i to, že se pak cítí odměněn opravdu každý ze stálých hostů. Tedy na rozdíl od losovací soutěže o atraktivní ceny, kde by vyhrálo jen pár lidí a kde by navíc v případě takovéto malé firmy chtě nechtě existovalo podezření z nějaké neregulérnosti.

Vhodným doplňkem pro nalákání stálých strávníků a zároveň řešením pro větší vytíženost restaurace během celého dne jsou „happy hours“ -slevy jídel a nápojů v obvykle méně vytíženém období, například 10% sleva od 15. do 18. hodiny.

Pokud k vám zástupci zmíněných skupin (tedy zaměstnanci okolních firem a lidé bydlící v okolí) již chodí, postačí vám k propagaci věrnostní či slevové akce pouze leták v restauraci a upozornění na tuto nabídku ze strany obsluhy. Je pak otázkou několika dnů či maximálně týdnů, kdy se přes tyto hosty rozkřikne zpráva o výhodách k dalším potenciálním strávníkům. Naopak pokud k vám zatím příliš lidí nechodí, doporučujeme dát v okolí o věrnostní nebo slevové akci výrazněji vědět. Efektivními a přitom finančně nenáročnými možnostmi jsou zejména letáky roznesené do okolních schránek, poutač před restaurací, využití plakátovacích ploch, případně i vhodná propagace v místní rozhlasové stanici.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Plná zaměstnanost v ČR: čím jsme si ji zasloužili?
Obtěžují vás nevyžádané telefonáty? Návod, jak se jim vyhnout
O 20 % víc než loni: ceny bytů opět rostou
Mají Češi na elektromobil? Hyundai hodlá rozšířit dojezd až na 500 kilometrů
Víte, kdo vlastní vaši banku? Ital, Rus, Rakušan, nebo Čech?
Auta
Nové BMW Z4 slibuje svobodu, ale počkáte si na ni až do…
Kouzlo bohaté sklizně: Zkusili jsme, jak se řídí moderní kombajn
Jeden Velorex 16/250 se dostal až do Chicaga. Teď je po renovaci a stojí přes 300 tisíc
Nokia 8 je tady. Znovuzrozená značka konečně představila špičkový telefon
Continental znovu vynalezl kolo, aby mohly elektromobily lépe brzdit
Technologie
GPS, laser a bohatá sklizeň: Zkusili jsme, jak se řídí moderní kombajn
Postrach fotografů a fotobank. Google umí perfektně odstranit vodoznak
Intel: top Coffee Lake má o 11 % lepší výkon v jednom vlákně. Kvůli AMD přejmenuje čipset
Evleaks kazí překvapení další Korejcům. Takhle bude vypadat LG V30
Čeští Warhorse Studios vnadí dalším trailerem na Kingdom Come: Deliverance (video)
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít