Věrnostní akce v restauraci

04. dubna 2005, 00:00 - Pavel Hrubec, mediální poradce
04. dubna 2005, 00:00

poradna Nedávno jsme si blízko centra města otevřeli restauraci střední cenové skupiny. Rádi bychom, aby do ní vedle turistů a podobných „náhodných“ hostů chodili ve větší míře i pravidelní strávníci, tedy hlavně lidé z okolních firem (stravenky samozřejmě přijímáme), večer pak také obyvatelé okolních ulic.

poradna

Nedávno jsme si blízko centra města otevřeli restauraci střední cenové skupiny. Rádi bychom, aby do ní vedle turistů a podobných „náhodných“ hostů chodili ve větší míře i pravidelní strávníci, tedy hlavně lidé z okolních firem (stravenky samozřejmě přijímáme), večer pak také obyvatelé okolních ulic. Nevíme, zda dát přednost nějaké mediálně atraktivní soutěži o hodnotné ceny, nebo zda raději zvolit věrnostní systém.

manželé Burianovi Silná propagace v místním rádiu vám může pomoci dát široké skupině posluchačů vědět, že vznikla nová restaurace. Pokud již ale o existenci restaurace vědí a vašim hlavním cílem je získat stálé klienty, doporučuji věrnostní program - například kartičky, jejichž prostřednictvím budou strávníci sbírat body. Po dosažení určitého počtu bodů (= určitý počet zkonzumovaných hlavních jídel nebo útrata v určité výši) získají třeba následující jídlo zdarma, nebo dostanou ke každému druhému jídlu nápoj zdarma a podobně. Mělo by tedy jít spíše o drobnější odměny, které potěší a motivují, ale zároveň vás finančně nezničí. Výhodou takového řešení je i to, že se pak cítí odměněn opravdu každý ze stálých hostů. Tedy na rozdíl od losovací soutěže o atraktivní ceny, kde by vyhrálo jen pár lidí a kde by navíc v případě takovéto malé firmy chtě nechtě existovalo podezření z nějaké neregulérnosti.

Vhodným doplňkem pro nalákání stálých strávníků a zároveň řešením pro větší vytíženost restaurace během celého dne jsou „happy hours“ -slevy jídel a nápojů v obvykle méně vytíženém období, například 10% sleva od 15. do 18. hodiny.

Pokud k vám zástupci zmíněných skupin (tedy zaměstnanci okolních firem a lidé bydlící v okolí) již chodí, postačí vám k propagaci věrnostní či slevové akce pouze leták v restauraci a upozornění na tuto nabídku ze strany obsluhy. Je pak otázkou několika dnů či maximálně týdnů, kdy se přes tyto hosty rozkřikne zpráva o výhodách k dalším potenciálním strávníkům. Naopak pokud k vám zatím příliš lidí nechodí, doporučujeme dát v okolí o věrnostní nebo slevové akci výrazněji vědět. Efektivními a přitom finančně nenáročnými možnostmi jsou zejména letáky roznesené do okolních schránek, poutač před restaurací, využití plakátovacích ploch, případně i vhodná propagace v místní rozhlasové stanici.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Co se v roce 2018 změní se zvýšením zdravotního pojištění pro OBZP?
Je libo hypotéka se slevou?
Konec kvót na cukr - hrozba, nebo příležitost pro naše cukrovary?
Chcete změnit zdravotní pojišťovnu? Máte čas do 30. září, jinak až za půl roku
Čínské turbulence na trhu s kryptoměnami
Auta
Malý crossover XC40 má po premiéře. Bude to první Volvo s…
Kolik toho doopravdy utáhne nový Land Rover Discovery? Možná se budete divit
Mitsubishi oživí jméno Evolution. Bude to koncept spojující vše, co fanoušci nenávidí
Lamborghini Huracán Super Trofeo Evo je „levná“ cesta k závodění
Člověk převlečený za sedadlo? Ano, i to je při vývoji autonomních vozů potřeba
Technologie
Xiaomi by mohlo nabídnout bezdrátové nabíjení. Zapojilo se do vývoje Qi
Další průšvih s 10nm procesem Intelu? Některé čipy Cannon Lake byly údajně odloženy
Děravý CCleaner byl nakonec zákeřnější. Cisco doporučuje obnovu systémů ze zálohy
Hotová informační průtrž. Google za dva týdny přestaví tyhle smartphony a počítače
Vyšla přelomová verze Minecraftu pro mobily, konzole a Windows 10
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít