Vědí muži, po čem ženy touží?

01. prosince 2010, 14:09 - Profit, TZ
01. prosince 2010, 14:09

V předvánočním čase narážíme na tradiční mužské dilema. Statistika předvánočního chování mužů a žen roku 2009/2010 Institutu pro ženy uvádí, že 80 % českých mužů neví, co koupit k Vánocům svým ženám. Institut pro ženy navázal dárky k Vánocům pro ženy a zaměřil svou předvánoční kampaň na muže.

Foto: archív Profit

Jak uvedla Ing. Renata Ptáčníková, prezidentka Institutu pro ženy, mnoho mužů sází na klasiku. ,,Z naších statistik vyplývá, že tradiční český muž kupuje dárky pro ženy až v druhé polovině prosince, tzn. od 15. prosince a výše. Nejčastěji však od 20. prosince. Tento poměr uvedlo až 40% oslovených mužů. Muži nejednou sází na klasické dárky, např. parfémy, kosmetiku, domácí spotřebiče. Mnohdy je jejich malá míra empatie vede k nákupu věcí do domácnosti, které jsou přínosné pro obě pohlaví. Jako je např. plazmová televize apod. Mnoho mužů sdílí rovněž názor,“ jak pokračuje Ptáčníková ,,že parfémem či kosmetikou nikdy nic nepokazí. 30 % dotazovaných mužů uvedlo, že by byli velice potěšeni poradenstvím a pomocí při výběru dárku partnerce. Proto jsme se pokusili navázat naši předvánoční kampaň a spojit tzv. zážitkové balíčky s dárkovými balíčky, které jsou klasikou mnoha českých domácností.

Institut pro ženy navázal na čtyři nejpodstatnější okruhy ženského spektra zájmů: relax, krása, harmonie domova a v neposlední řadě rozvoj tajemných alternativních oblastí jako numerologie, taroty apod. Základem vánočních dárků je kurz pro ženy v oblasti daného tématu. Například Harmonie domova, kde žena dostane kurz bytového dekoratérství. V případě balíčku krásy je to kurz Základy krásy. Partnery předvánoční kampaně Institutu pro ženy se stali Max Factor, Biofarma, hotel Mamaison Imperial apod.

V rámci kampaně bylo osloveno 486 mužů ve věku 28 až 65 let, přičemž 70 % respondentů vyjádřilo zájem o dárkové balíčky pro ženy a 30 % mělo neutrální nebo negativní postoj. ,,Muži by měli výběr dárků vyvážit. Žena touží po osobitém dárku, který koresponduje s jejími vnitřními zájmy,“ doporučuje Ptáčníková ,,Například součástí kurzu Harmonie domova jsou dokonce i aktivity pro oba dva partnery, kdy můžou jít spolu do restaurace na šálek kávy s dortem v luxusní kavárně hotelu Mamaison.

Spousta žen se orientuje rovněž na vykládání karet, chodí za kartářkami a vykládají si osud například pomocí numerologie. Věří v sílu osudu a takový balíček tajemna jí tedy udělá radost. Inspirací může být například numerologický rozbor, díky kterému žena může pokračovat v sebepoznání. Zajímavostí je, že celkový fenomén tajemna dokonce nahradil předchozí zájem o zážitkové dárky jako například let balónem.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Dotace na fotovoltaiku: Od září až 150 tisíc korun na větší systémy
5 aplikací, které vás ochrání před otravnými telefonáty z call centra
Jak mohou soukromé kuřácké kluby a spolky zničit restaurace, hospody i jejich majitele
Najděte si novou práci do září
Plná zaměstnanost v ČR: čím jsme si ji zasloužili?
Auta
Po Golfu dostal facelift i Volkswagen Golf Sportsvan.…
Další nádherná klasika na scéně. Gunther Werks představuje znovuzrozené Porsche 993
Když máte peníze, automobilky vám vyrobí opravdu cokoliv. Zde je důkaz
Mercedes-Maybach 6 Cabriolet ukazuje, jak budou vypadat superluxusní elektromobily
Test na pondělí: BMW M550i xDrive M Performance
Technologie
Ryzeny Mobile pro notebooky mají integrovanou grafiku „Vega 8“ nebo „Vega 10“
QLED netáhne tak, jak by Samsung chtěl. Špičkové TV proto zlevňuje až o 25 000 Kč
ABBYY FineReader 14: zaostřeno na PDF (vyzkoušeno)
Microsoft dosáhl milníku. Hlas rozpozná stejně dobře jako člověk
Netflix odmítl zaplatit další sezónu seriálu. Produkci Sense8 nabídl pornoweb
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít