Menu Zavřít

Vavříny si letos odnesla ČP

30. 6. 2003
Autor: Euro.cz

Makléři hodnotili pojišťovny z hlediska zprostředkovatelů pojištěníTřetího ročníku se zúčastnilo 112 makléřských firem, členů Komory pojišťovacích makléřů, které hodnotily pojišťovací ústavy v celkem sedmi kategoriích. Posuzovaly je z pohledu profesionálů, kteří jsou nezávislými zprostředkovateli pojištění.

Makléři hodnotili pojišťovny z hlediska zprostředkovatelů pojištění

Třetího ročníku se zúčastnilo 112 makléřských firem, členů Komory pojišťovacích makléřů, které hodnotily pojišťovací ústavy v celkem sedmi kategoriích. Posuzovaly je z pohledu profesionálů, kteří jsou nezávislými zprostředkovateli pojištění. Česká pojišťovna první místo získala v oblasti životního a úrazového pojištění, pojištění motorových vozidel, pojištění průmyslu a podnikatelů a v kategorii nazvané „Spolupráce s makléři.“ O spolupráci s makléři jsme si povídali s náměstkem České pojišťovny Miroslavem Matochou.

* Co makléři v rámci této soutěže posuzovali?

Hlavní kategorie zahrnovala komplexní pohled na pojišťovnu. Od produktů, až po servis, který makléřům při sjednávání pojistek poskytujeme. Jednotlivé kategorie ankety se pak zaměřily na konkrétní oblasti a týkaly se produktů, likvidace, správy pojistek.

* A jak naopak hodnotí spolupráci s makléři Česká pojišťovna?

Klademe na ni velký důraz. Makléři se pro nás stali velmi významným kanálem pro sjednávání obchodů. V pojištění průmyslu, kde přes makléře uzavíráme zhruba 85 % kontraktů, tvoří jednoznačně dominantní složku. Jejich role je však podstatná i v pojištění podnikatelů, pojištění motorových vozidel a již i v pojištění občanském. Poslední dobou se stále více angažují také při prodeji životního pojištění.

* Hlavní cenu získala ČP v tříleté historii této ankety poprvé. Co myslíte, že o tom rozhodlo?

Šlo o výsledek globálního vnímání České pojišťovny. S makléři nyní dokážeme spolupracovat mnohem lépe, než kdykoliv předtím. Naše prvenství je také důkazem toho, že nejenom klienti, ale i makléři oceňují výsledky pozitivních změn, kterými Česká pojišťovna prošla v posledních sedmi letech.

BRAND24

* Co se konkrétně ve vašem vztahu k makléřům změnilo?

Do práce s makléřskou sítí jsme investovali hodně času, energie i finančních prostředků. Udělali jsme zásadní opatření s cílem „zrovnoprávnit“ je na úroveň naší obchodní služby. V souvislosti se změnami, ke kterým došlo v posledních letech na českém pojistném trhu především v oblasti pojištění majetku, se jim v oblasti pojištění průmyslu snížily náklady provize. Náš postoj, tedy postoj České pojišťovny, k makléřům ale zůstal stejný. Chováme se k nim i nadále jako k rovnoprávnému partnerovi a vždy se s nimi snažíme najít oboustranně přijatelnou formu spolupráce a náš postoj se jim vždy pokoušíme vysvětlit.

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).