Vary hledají provozovatele reklamních ploch

16. dubna 2007, 00:00 - Jiří Němeček
16. dubna 2007, 00:00

Karlovy Vary budou hledat po deseti letech nového provozovatele reklamních a výlepových ploch ve městě. Vyhlásí proto výběrové řízení, které by mělo skončit do června. Od subjektu, jenž se bude o výlepová místa starat, očekává zkvalitnění služeb a měl by také v určité míře zabránit černým výlepům.

Kolik od něj chce město za pronájem míst získat, prozatím není jasné. „Bude to součástí výběrového řízení,“ řekl náměstek primátorky Petr Keřka.

Reklamní a plakátovací plochy na pozemcích města nyní provozuje agentura Boom. Karlovy Vary dostávají za zábor prostranství ročně asi 120 tisíc korun, jak uvedl náměstek. Reklamní plochy v majetku města jsou rozmístěny především v obchodněsprávní a lázeňské části Karlových Varů. K dispozici je přibližně 15 ploch a 31 tubusů.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče