Valentýn, je to jen marketingový tah obchodníků?

14. února 2010, 13:25 - <a href="http://www.nasepenize.cz">NašePeníze.cz</a>
14. února 2010, 13:25

Valentýnský svátek vnímá většina Čechů jako marketingový tah obchodníků. Myslí si to téměř absolutní většina dotázaných lidí vprůzkumu, který provedla společnost SANEP.

Autor: Jakub Hněvkovský

Valentýnský svátek zamilovaných, který se slaví 14. února, drtivá většina lidí rozhodně nevnímá jako tradiční český svátek. Tři pětiny respondentů jsou pak toho názoru, že se jedná o marketingový záměr obchodníků. Přesto však bude tento převzatý svátek všechzamilovaných slavit nejméně třetina dotázaných.

Svátek svatého Valentýna, který byl do naší země importován ze zámoří před dvaceti lety, nepovažuje za tradiční český svátek 89,7 procenta respondentů.

Valentýn = marketing ?

Podle názoru 61% dotázaných pak představuje svátek svatého Valentýna coby svátek zamilovaných marketingový záměr obchodníků, což lze potvrdit řadou reklam na všemožné druhy zboží a služeb, které v období tohoto svátku všech zamilovaných zaplavují média a obchody.

Jako skutečný svátek lásky však vnímá svátek svatého Valentýna 9,4% dotázaných. Za zbytečný pak považuje svátek svatého Valentýna 8,2% respondentů.

Více na NašePeníze.cz.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít