Vada víc než kosmetická?

06. února 2006, 00:00 - (pb)
06. února 2006, 00:00

GLOSAObjektivní příspěvek do veřejné diskuze - tak ředitel ČSOB Pavel Kavánek označil průzkum, který zmapoval vztahy klient a jeho banka. Největší českou banku lze jenom pochválit. Tím spíše, že respondentů bylo takřka 25 tisíc, často překvapivé výsledky tedy mají značnou vypovídací hodnotu (podrobnosti najdete na straně 42).

GLOSA

Objektivní příspěvek do veřejné diskuze - tak ředitel ČSOB Pavel Kavánek označil průzkum, který zmapoval vztahy klient a jeho banka. Největší českou banku lze jenom pochválit. Tím spíše, že respondentů bylo takřka 25 tisíc, často překvapivé výsledky tedy mají značnou vypovídací hodnotu (podrobnosti najdete na straně 42). Průzkum pro ČSOB zpracovala agentura Donath-Burson-Marsteller.

A tady je to příslovečné čertovo kopýtko. Řeč vůbec není o kvalitách zmíněné společnosti. Ty jsou nejspíš excelentní - má-li nějaká velká firma nějaký velký průšvih, můžeme si být jistí, že příští den uvidíme na televizních obrazovkách pana Donatha. Jenže právě proto má veřejnost jak jeho osobně, tak i firmu, kterou představuje, zafixovány především jako „vlivovou“ (slovy expremiéra Zemana) agenturu etablovanou hlavně ve sféře krizové komunikace. Chvályhodný počin tak nese viditelný šrám - a že agentura takové průzkumy standardně provádí, na věci mnoho nemění.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít