V krizi je "levným" vyžitím jídlo, proto táhnou farmářské trhy

18. srpna 2010, 14:35 - ITO, <a target="_blank" href="http://www.m-journal.cz">MarketingJournal.cz</a>
18. srpna 2010, 14:35

V České republice již nějaký ten pátek platí jedno jednoduché pravidlo. Pokud si provozovatel tržnice neví rady s odlivem zákazníků, může sáhnout k jedné osvědčené metodě - totiž ohlásit, že bude pořádat farmařský trh.

Autor: Martin Siebert

A stejně mohou jednat i zastupitelé měst a obcí, kteří podobné trhy často organizují nebo alespoň podporují. Toto sousloví je totiž neuvěřitelným magnetem na zákazníky, kteří jsou zde schopni koupit zemědělské výrobky za ceny s „farmářskou přirážkou“. Důvod je jednoduchý. Ekonomická krize sice zkrouhla rozpočty domácností na nezbytné minimum, ale co se týče jídla, tomu se povětšinou vyhla obloukem. Domácí kulinaření se totiž stává nenáročnou zábavou, která často zasupluje jiný, finančně náročnější program.

Více na MarketingJournal.cz.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít