V krizi je "levným" vyžitím jídlo, proto táhnou farmářské trhy

18. srpna 2010, 14:35 - ITO, <a target="_blank" href="http://www.m-journal.cz">MarketingJournal.cz</a>
18. srpna 2010, 14:35

V České republice již nějaký ten pátek platí jedno jednoduché pravidlo. Pokud si provozovatel tržnice neví rady s odlivem zákazníků, může sáhnout k jedné osvědčené metodě - totiž ohlásit, že bude pořádat farmařský trh.

Autor: Martin Siebert

A stejně mohou jednat i zastupitelé měst a obcí, kteří podobné trhy často organizují nebo alespoň podporují. Toto sousloví je totiž neuvěřitelným magnetem na zákazníky, kteří jsou zde schopni koupit zemědělské výrobky za ceny s „farmářskou přirážkou“. Důvod je jednoduchý. Ekonomická krize sice zkrouhla rozpočty domácností na nezbytné minimum, ale co se týče jídla, tomu se povětšinou vyhla obloukem. Domácí kulinaření se totiž stává nenáročnou zábavou, která často zasupluje jiný, finančně náročnější program.

Více na MarketingJournal.cz.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče