V krizi je "levným" vyžitím jídlo, proto táhnou farmářské trhy

18. srpna 2010, 14:35 - ITO, <a target="_blank" href="http://www.m-journal.cz">MarketingJournal.cz</a>
18. srpna 2010, 14:35

V České republice již nějaký ten pátek platí jedno jednoduché pravidlo. Pokud si provozovatel tržnice neví rady s odlivem zákazníků, může sáhnout k jedné osvědčené metodě - totiž ohlásit, že bude pořádat farmařský trh.

Autor: Martin Siebert

A stejně mohou jednat i zastupitelé měst a obcí, kteří podobné trhy často organizují nebo alespoň podporují. Toto sousloví je totiž neuvěřitelným magnetem na zákazníky, kteří jsou zde schopni koupit zemědělské výrobky za ceny s „farmářskou přirážkou“. Důvod je jednoduchý. Ekonomická krize sice zkrouhla rozpočty domácností na nezbytné minimum, ale co se týče jídla, tomu se povětšinou vyhla obloukem. Domácí kulinaření se totiž stává nenáročnou zábavou, která často zasupluje jiný, finančně náročnější program.

Více na MarketingJournal.cz.

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče