Uživit web pouze z reklamy je stále problém

16. července 2010, 11:14 - KAS, <a target="_blank" href="http://www.m-journal.cz">MarketingJournal.cz</a>
16. července 2010, 11:14

Přestože v poslední době stále slýcháme o navyšování investic společností a marketérů do online segmentu, weby, které se rozhodnou uživit pouze z reklamy mají většinou situaci pěkně obtížnou.

Autor: sxc.hu

Zejména pokud jde o média, která mají zvýšené náklady na provoz. Vyplývá to ze studie společnosti e-conomia, která se zaměřila na trhy západní a střední Evropy. Z dokumentu vyplývá, že uživit web pouze z příjmů z pronájmu reklamních prostor může být problém. Pochopitelně úměrně nákladům a návštěvnosti webu.

Studie kritizuje především malou snahu provozovatelů oslovovat inzerenty s netradiční nabídkou. Uvádí, že reklamní banner je stále nejvyužívanější reklamní plochou, často však značně neefektivně.

Více na MarketingJournal.cz.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče