Uživatelé sociálních sítí stojí o komunikaci se značkami

08. června 2010, 03:58 - RaTP, <a target="_blank" href="http://www.m-journal.cz">MarketingJournal.cz</a>
08. června 2010, 03:58

Ještě donedávna platilo, že sociální sítě jsou především místem interakce mezi rodinou, přáteli a známými, kam proniknou jen ty nejrafinovanější značky.

Autor: sxc.hu

Nyní se však stále častěji projevuje pro marketéry pozitivní trend. Uživatelé značky sami vyhledávají a požadují po nich interakci. Vyplývá to například i z výzkumu serveru eMarketer, který byl dnes představen veřejnosti.

Ten se zabývá vztahem těch, kteří alespoň jednou do měsíce využijí sociální sítě, ke komunikaci značek a produktů. Výkum uvádí s odkazem na únorový materiál společnosti Chadwick Martin Bailey, že zhruba jedna třetina všech uživatelů Facebooku se stala fanouškem některé ze značek. Jisto si není 23 % a do partnerství se značkou určitě nevstoupil zbytek respondentů - tedy 45 %.

Více na MarketingJournal.cz.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Co se v roce 2018 změní se zvýšením zdravotního pojištění pro OBZP?
Je libo hypotéka se slevou?
Konec kvót na cukr - hrozba, nebo příležitost pro naše cukrovary?
Chcete změnit zdravotní pojišťovnu? Máte čas do 30. září, jinak až za půl roku
Čínské turbulence na trhu s kryptoměnami
Auta
Peugeot 208, 2008 a příbuzné Citroëny dostanou do dvou let…
Porsche 911 GT2 RS údajně zajede Nordschleife pod sedm minut
Další ukázka hlavní výhody elektromobilů v praxi. Tesla ovládla největší drag race
Kviz: Poznáte tato známá americká auta?
Chystá se další velký sportovní sedan. Lexus už brzy ukáže LS F s výkonem 600 koní
Technologie
Jedna z nejlepších hororových her je teď zdarma. Stáhněte si Outlast
Nordic Telecom letos vypne CDMA. Než vybuduje LTE, přesune zákazníky k O2
Malý iPhone SE nebyl nikdy takhle levný. Operátoři šli s cenou výrazně níž než Apple
Xiaomi by mohlo nabídnout bezdrátové nabíjení. Zapojilo se do vývoje Qi
Shigeru Kumekawa: nová Bravia A1 je nabitá tou nejlepší technologií, říká prezident Sony Europe (rozhovor)
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít