Uživatelé sociálních sítí stojí o komunikaci se značkami

08. června 2010, 03:58 - RaTP, <a target="_blank" href="http://www.m-journal.cz">MarketingJournal.cz</a>
08. června 2010, 03:58

Ještě donedávna platilo, že sociální sítě jsou především místem interakce mezi rodinou, přáteli a známými, kam proniknou jen ty nejrafinovanější značky.

Autor: sxc.hu

Nyní se však stále častěji projevuje pro marketéry pozitivní trend. Uživatelé značky sami vyhledávají a požadují po nich interakci. Vyplývá to například i z výzkumu serveru eMarketer, který byl dnes představen veřejnosti.

Ten se zabývá vztahem těch, kteří alespoň jednou do měsíce využijí sociální sítě, ke komunikaci značek a produktů. Výkum uvádí s odkazem na únorový materiál společnosti Chadwick Martin Bailey, že zhruba jedna třetina všech uživatelů Facebooku se stala fanouškem některé ze značek. Jisto si není 23 % a do partnerství se značkou určitě nevstoupil zbytek respondentů - tedy 45 %.

Více na MarketingJournal.cz.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

Hry pro příležitostné hráče