Uživatelé sociálních sítí stojí o komunikaci se značkami

08. června 2010, 03:58 - RaTP, <a target="_blank" href="http://www.m-journal.cz">MarketingJournal.cz</a>
08. června 2010, 03:58

Ještě donedávna platilo, že sociální sítě jsou především místem interakce mezi rodinou, přáteli a známými, kam proniknou jen ty nejrafinovanější značky.

Autor: sxc.hu

Nyní se však stále častěji projevuje pro marketéry pozitivní trend. Uživatelé značky sami vyhledávají a požadují po nich interakci. Vyplývá to například i z výzkumu serveru eMarketer, který byl dnes představen veřejnosti.

Ten se zabývá vztahem těch, kteří alespoň jednou do měsíce využijí sociální sítě, ke komunikaci značek a produktů. Výkum uvádí s odkazem na únorový materiál společnosti Chadwick Martin Bailey, že zhruba jedna třetina všech uživatelů Facebooku se stala fanouškem některé ze značek. Jisto si není 23 % a do partnerství se značkou určitě nevstoupil zbytek respondentů - tedy 45 %.

Více na MarketingJournal.cz.

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče