Article, show

Uživatelé sociálních sítí stojí o komunikaci se značkami

08. června 2010, 03:58 - RaTP, <a target="_blank" href="http://www.m-journal.cz">MarketingJournal.cz</a>
08. června 2010, 03:58

Ještě donedávna platilo, že sociální sítě jsou především místem interakce mezi rodinou, přáteli a známými, kam proniknou jen ty nejrafinovanější značky.

Autor: sxc.hu

Nyní se však stále častěji projevuje pro marketéry pozitivní trend. Uživatelé značky sami vyhledávají a požadují po nich interakci. Vyplývá to například i z výzkumu serveru eMarketer, který byl dnes představen veřejnosti.

Ten se zabývá vztahem těch, kteří alespoň jednou do měsíce využijí sociální sítě, ke komunikaci značek a produktů. Výkum uvádí s odkazem na únorový materiál společnosti Chadwick Martin Bailey, že zhruba jedna třetina všech uživatelů Facebooku se stala fanouškem některé ze značek. Jisto si není 23 % a do partnerství se značkou určitě nevstoupil zbytek respondentů - tedy 45 %.

Více na MarketingJournal.cz.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Zisky mobilních operátorů? Přes 10 miliard korun ročně
OSVČ a výdajový paušál v praktických příkladech
Kdy jsou vaše peníze na internetbanking v ohrožení?
Konec vesnických prodejen? Vyřeší jejich ztrátovost dotace?
"Bude to dobrý rok," banky a stavební spořitelny počítají výsledky v polovině roku 2017
Auta
Škoda odstartovala sériovou výrobu modelu Karoq. První…
První autonomní Kamaz bude nasazen během fotbalového mistrovství
Po Francii chce prodej aut se spalovacím motorem zakázat také Velká Británie
Galerie na středu: Na tyto tříválce vám nestačí ani půl milionu
Německo chce neupraveným autům z aféry Dieselgate odebrat registraci
Technologie
Podoba referenčního Radeonu RX Vega je venku. AMD ho chce stavět proti GTX 1080
Ransomware v posledních dvou letech vydělal přes 25 milionů dolarů
Chrome 60 lepí 40 děr a podporuje Touch Bar na nových Macboocích Pro
Core i7-8700K má prý turbo 4,7 GHz. I při zátěži šesti jader může běžet nad 4 GHz
Web si oddychne. Adobe plánuje ukončit vývoj a podporu a Flashe v roce 2020
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít