Úsměv, prosím!

08. října 2007, 00:00 - Pavel Sobek
08. října 2007, 00:00

Počínaje tímto číslem vám představíme zajímavé reklamní kampaně z celého světa. Na úvod se podíváme na zoubek reklamě na produkty, které mají co do činění se zuby.

Svět reklamy

Počínaje tímto číslem vám představíme zajímavé reklamní kampaně z celého světa. Na úvod se podíváme na zoubek reklamě na produkty, které mají co do činění se zuby.

 
Žvýkáte? Pokud ne, možná začnete, až se dozvíte, že žvýkání po každém jídle snižuje riziko vzniku zubního kazu. Snad to věděl i ten, kdo ukousl kus předlohy pro Arcimboldův obraz. Reklama je dílem pražské agentury MARK BBDO.
 
Co dokáže zubní pasta? Všechnu nečistotu a plak z vašich zubů jednoduše vygumuje. Stejně jako guma  tužku. To přece pochopí i malé dítě. Nápad zrealizovala brazilská pobočka Grey Worldwide.
 
Pokud používáte zubní nit, nemusíte se bát, že budete mít v mezizubním prostoru celou noc zaparkovaný kamion s odpadky. Reklamu pro společnost Procter & Gamble vytvořila americká pobočka agentury Saatchi & Saatchi a uspěla s ní například na reklamním festivalu Cannes Lions 2007.
 
Zuby silné jako krokodýl budete mít, pokud si dáte žvýkačku Extra od Wrigley. Alespoň podle německé agentury BBDO Berlín. A s takovými zuby už vás hned tak něco nezaskočí. Snad jen filmový lovec krokodýlů Dundee.
 
Abyste měli krásné zdravé zuby, potřebujete samozřejmě vápník. Takže s úsměvem do několika sklenic mléka denně. Sklenice do tvaru zubů seřadila agentura Almap BBDO Brazílie.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče