UPC má důvod ke spokojenosti

26. dubna 2011, 16:45 - Profit, TZ
26. dubna 2011, 16:45

Firemní zákazníci UPC patří k nejvěrnějším zákazníkům poskytovatelů internetu a uživatelů pevné telefonní linky UPC přibývá, ačkoliv celkový trend je opačný.

Foto: Profimedia.cz

Internet a telefonní služby od UPC jsou ze všech dostupných internetových nabídek pro firmy ty nejoblíbenější. Z toho internet je nejoblíbenější již šestý rok za sebou. UPC má rovněž ze všech provozovatelů internetu nejvěrnější firemní zákazníky. V roce 2010 si pak společnost se svým internetem pro firmy vydobyla na tomto segmentu trhu pozici druhého největšího provozovatele. Nejlépe se jí přitom vede v Praze.

Tyto a další informace přinášejí studie Internet v českých firmách a Telekomunikace a VoIP v českých firmách od analytické agentury Digimark. Studie vychází z dat kvantitativního výzkumu, který má nepřerušenou desetiletou tradici. Naposledy proběhl v prosinci 2010. Zúčastnilo se ho 2 250 respondentů z řad firem působících v České republice. Společnost UPC si, stejně jako jiné společnosti, výsledky výzkumu od výzkumné agentury pouze kupuje a není jeho zadavatelem. Získává tak skutečně objektivní pohled na sebe i na konkurenci.

Počet zákazníků pevných telefonních linek UPC roste díky volným minutám

Celkový počet zákazníků pevných telefonních linek z řad domácností v České republice dlouhodobě ubývá – jen v roce 2009 klesl o 5,5 procenta na 1,9 miliónu. Lidé dávají stále více přednost mobilním telefonům. Avšak existuje jedna výjimka: pevná telefonní linka UPC.

Počet jejích zákazníků dlouhodobě roste v desítkách procent za rok. Je tomu díky tomu, že všichni uživatelé telefonů UPC si mohou bezplatně volat mezi sebou.

Jde o výsledek prozákaznické strategie, založené na jednoduché myšlence, že musíte lidem nabídnout za jejich peníze co možná největší hodnotu,“ potvrzuje tento trend Václav Bartoň, generální ředitel UPC. „Naši zákazníci skutečně nejvíce oceňují, že si mohou mezi sebou telefonovat zdarma. Zjišťujeme, že si náš telefon kvůli tomu společně objednává stále více celých rodinných či přátelských uskupení. Teprve pak oceňují výhodné tarify UPC za volání do ostatních sítí a do zahraničí,“ dodává.

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče