UPC Direct a její partner CCC obdrželi ocenění

25. července 2011, 18:42 - Profit, TZ
25. července 2011, 18:42

Společnost UPC Direct, poskytovatel služeb v oblasti satelitní televize, společně se svým partnerem, společností Competence Call Center, získala ocenění za kvalitu call centrových služeb.

Foto: Profimedia.cz

Tým CCC pro zákaznické služby, který poskytuje služby společnosti UPC Direct v Bratislavě, vyhrál v soutěži Contact Center World Awards bronzovou medaili. Ocenění bylo uděleno za nejlepší outsourcingové partnerství a bylo předáno asociací Global Association for Contact Center Best Practices and Networking. Toto ocenění je udělováno pro území Evropy, Středního východu a Afriky a bylo předáno v rámci světové konference kontaktních center dne 8. července v Londýně. Vítěz byl vybrán z více než 1 200 účastníků, kteří působí v široké škále různých oborů.

Tento úspěch je výsledkem zlepšování, které UPC DTH, organizace pro péči o zákazníky, provádí od loňského roku, kdy převzala do svého vlastnictví majetek UPC Direct. Nyní je všem zákazníkům, kteří zatelefonují do call centra UPC Direct, věnována okamžitá pozornost a na konci telefonátu jsou dokonce požádáni, aby vyplnili automatizovaný průzkum. Tyto průzkumy ukazují, že jsou zákazníci UPC Direct velice spokojeni s tím, jaké zákaznické péče se jim dostává. Z dalších průzkumů prováděných na internetu vyplývá, že zákazníci UPC Direct jsou přesvědčeni, že od UPC Direct dostávají dobré služby a jsou spokojeni s celkovou kvalitou své zkušenosti.

UPC Direct, jejíž vysílání šíří UPC DTH S.à.r.l, s potěšením převzala toto mezinárodní ocenění za vysoce kvalitní zákaznickou péči, která je zákazníkům této služby poskytována. „Vím, jak důležité je stavět zákazníka na první místo a poskytovat našim zákazníkům péči na vysoké úrovni,“ uvedla Tunde Hubina, ředitelka pro péči o zákazníky pro UPC DTH. „Poskytujeme jednu z nejlepších péčí v našem oboru a plně uspokojujeme rostoucí poptávku po dobré odezvě jak po telefonu, tak prostřednictvím naší aplikace pro zákaznickou péči na našich internetových stránkách. Tato cena je vítaným uznáním práce, kterou vykonáváme, abychom zajistili 100% spokojenost zákazníků s naší společností a s produkty, které poskytujeme.“

Spolupráce s UPC DTH nás velmi těší a rovněž nás těší společný úspěch, kterého jsme dosáhli v soutěži Contact Center World Awards,“ dodal Jeroen Hollestelle, ředitel call centra společnosti Competence Call Center. „Naše firmy mají společné to, že usilují o nejvyšší úroveň kvality, což je zjevné při každém kontaktu se zákazníkem, a toto úsilí bylo nyní oceněno i někým zvenčí a v mezinárodním měřítku. Tým poskytující podporu společnosti UPC Direct v CCC Bratislava se zaměřuje na poskytování vynikajících služeb zákazníkům, které překonávají očekávání zákazníků. Gratuluji a děkuji za úspěšnou spolupráci Haně Baráčkové, manažerce projektu, jejímu týmu a paní Tunde Hubina, která je ředitelkou pro péči o zákazníky u našeho partnera UPC Direct.

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče