Unikátní medvídek

22. prosince 2009, 15:24 - David Kasl
22. prosince 2009, 15:24

Spar ČOS a Nadace Terezy Maxové dětem

Dobročinný projekt Teribear vynesl během prvního roku tři miliony korun Nadaci Terezy Maxové dětem (TMD) a společnost Spar ČOS, provozovatel hypermarketů Interspar, za něj získala cenu TOP Firemní Filantrop 2009 v kategorii Partnerství se zákazníky. V rámci takzvaného cause-related marketingu, tedy spojení firmy a neziskové organizace za účelem získání prostředků pro charitu, představuje Teribear v Česku ojedinělý projekt. Inspirací byla kampaň zpěváka Bona Voxe Product Red, na rozdíl od Voxova konglomerátu top značek je Teribear unikátní snahou zapojit širokou veřejnost tím, že jsou produkty nabízeny za ceny srovnatelné s kvalitativně srovnatelnými značkovými výrobky. Princip ale zůstává stejný: z ceny, kterou zákazníci zaplatí za produkty designové řady Teribear, putuje fixní částka na konto Nadace TMD. Cílem nadace je, aby Teribear získal kultovní status. Zatím si medvěd vede dobře a se svými třemi miliony je jedním z nejvýznamnějších přispěvatelů nadace, na jejíž konto se loni podařilo nashromáždit okolo patnácti milionů korun.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít