Unie navrhuje mírné uvolnění reklamy

20. listopadu 2006, 00:00 - Přemysl Houžvička
20. listopadu 2006, 00:00

Evropská unie se vyslovila pro uvolnění pravidel pro reklamu v televizi. Unijní ministři kultury podpořili kompromisní návrh, který předpokládá, že programy mohou být přerušovány po 30 minutách, zatímco nyní to je 45 minut.

Evropská unie se vyslovila pro uvolnění pravidel pro reklamu v televizi. Unijní ministři kultury podpořili kompromisní návrh, který předpokládá, že programy mohou být přerušovány po 30 minutách, zatímco nyní to je 45 minut.

Ministři jednali o směrnici Televize bez hranic, která má nahradit dosavadní pravidla z roku 1997 a má brát v úvahu rychlý vývoj v technologiích v posledních letech. Podle návrhu, který musí ještě projít Evropským parlamentem, může být jako dosud během hodiny televizního vysílání maximálně dvanáct minut reklam. Nebude však již nijak omezeno, jak často mohou být programy reklamou přerušeny, stejně tak zmizí limit tří hodin reklamy za den.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít