Unie navrhuje mírné uvolnění reklamy

20. listopadu 2006, 00:00 - Přemysl Houžvička
20. listopadu 2006, 00:00

Evropská unie se vyslovila pro uvolnění pravidel pro reklamu v televizi. Unijní ministři kultury podpořili kompromisní návrh, který předpokládá, že programy mohou být přerušovány po 30 minutách, zatímco nyní to je 45 minut.

Evropská unie se vyslovila pro uvolnění pravidel pro reklamu v televizi. Unijní ministři kultury podpořili kompromisní návrh, který předpokládá, že programy mohou být přerušovány po 30 minutách, zatímco nyní to je 45 minut.

Ministři jednali o směrnici Televize bez hranic, která má nahradit dosavadní pravidla z roku 1997 a má brát v úvahu rychlý vývoj v technologiích v posledních letech. Podle návrhu, který musí ještě projít Evropským parlamentem, může být jako dosud během hodiny televizního vysílání maximálně dvanáct minut reklam. Nebude však již nijak omezeno, jak často mohou být programy reklamou přerušeny, stejně tak zmizí limit tří hodin reklamy za den.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče